Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos de fleste interiørkjeder. Bohus etc.

 

Du får også kjøpt dem på vanlige butikker. :)

 

OS: Kjør Vista du. Etter SP3 kom til XP og SP1 kom til Vista er det ikke lenger noen veldig stor forskjell på det to ytelsesmessig. :)

 

Kilde: PC World Norge eller HjemmePC, husker ikke helt. Men en kilde har jeg i alle fall. Har lest en test av akkurat dette. :)

Lenke til kommentar
I.A.G.: Har ordnet med rundinger rundt skruene nå ;)

Strålende. :new_woot:

 

Jeg er litt usikker på hva slags OS jeg skal kjøre på maskinen. XP eller Vista? Hva synes dere?

Gjør som meg; Vista, XP og Ubuntu. ;)

Ja takk, begge deler.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Begge tre? Hehe:) Jeg synes også at du burde ta Vista. Det er penest, og grå XP ville ikke gjort seg på en så pen pc. Det ville vært enda værre med den blå XP-en!:/

 

Helt enig. Vista vil se mye bedre ut på Wiiboxen din Mr.Anki.

(se for deg wiiboxen med XP, deretter med Vista. Trur de fleste syntes Vista vil passe bedre)

 

---

 

Gjør det du føler for, men syntes ikke du bør velge noe Linux greier. Syntes Windows sine OS ser mye penere og finere ut..

Lenke til kommentar
Begge tre? Hehe:) Jeg synes også at du burde ta Vista. Det er penest, og grå XP ville ikke gjort seg på en så pen pc. Det ville vært enda værre med den blå XP-en!:/

 

Helt enig. Vista vil se mye bedre ut på Wiiboxen din Mr.Anki.

(se for deg wiiboxen med XP, deretter med Vista. Trur de fleste syntes Vista vil passe bedre)

 

---

 

Gjør det du føler for, men syntes ikke du bør velge noe Linux greier. Syntes Windows sine OS ser mye penere og finere ut..

 

Linux ser ikke værst ut det heller da. :)

 

Linux tilbyr bedre stabilitet, men yter dårligere pga. dårlig støtte fra drivere. Så Vista er vel det smarteste valget. :)

Lenke til kommentar

Hehe, litt seint dette kanskje, men eg må berre seie at dette ser skikkelig tøft ut. Stilig prosjekt! Gledar meg til fortsettelsen!

 

Eg har sjølv gått rundt og lurt på om eg skulle bygge meg eit trekabinett, men det har liksom ikkje blitt noko av foreløpig... Eg har heller ikkje visst korleis eg skulle ha bygd det opp, men no gav du meg virkelig inspirasjon... :):p Kanskje det blir noko i den duren om ei stund...?

 

Uansett, lykke til vidare... ;)

Lenke til kommentar

har følgt prosjektet en stund nå, og må si jeg liker det jeg ser :yes:

men jeg bare lurer på noe: hvilken korntetthet bruker du på sandpapiret ditt (nummeret bak)så litt grov-pussa ut på noen av bildene dine, og er du ferdig med å slipe kantene på utsiden, så noen ujevnheter der :blush:

 

håper du tar det som konstruktiv kritikk :) fortsett å lage herlige arbeidslogger! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...