BoC_SantaCruz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 hadde vært råkult å laget sensor power knapp, ala ps3 eller andre slike ting.. og fått den til å gå i ett med lakkeringen, det hadde vært konge Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 ..og hvordan har du tenkt til å få til det? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 hva med og demontere en ps3 og bruke den knappen? ...bare et forslag Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Du sender meg en PS3 du da? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) hehe Men noe touch greier hadde vært feet (og stilrent). Slike som man har på bilstereo-utstillinger for og velge hvilken spiller man hvil ha. så "trykker" man på et slags lys. kanskje bruke slike med noe sotete pleksiglass? edit:*Skriveleif Endret 15. mai 2008 av Famen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette begynner å se bra ut. Bedre enn den forgje modden din. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Dette begynner å se bra ut. Bedre enn den forgje modden din. Takk Synes dette ble bedre jeg også. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette begynner å se bra ut. Bedre enn den forgje modden din. Du er alltid så positivt fLeReK. Men synes også det ser bedre ut. Finere finish på arbeidet. Du legger mye mer vekt på å få det fint nå enn før. Liker også designen på Wiibox bedre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takker Fikk det litt travelt på slutten med MeTube. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ja. Det var et bra prosjekt det også altså... Men liker Wiibox bedre. Mye på grunn av design og som tidligere sagt, du legger mye mer arbeidet for å få det fint. Endret 16. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Helt enig med dere alle.. WiiBox`en blir mye bedre enn de andre prosjektene (de var dritbra de også). Hvis du trenger ett lite forslag til hvordan power knappen kan være, kan du (som nevnt tidligere) bruke en slaks touch knapp (har ingen erfaring om hvordan man evt. kan lage en dessverre), men en inspirasjon kan være power knappen på Cooler Master`s Cosmos S kabinett.. Se bilde her Lykke til videre. MVH HansiFansi... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Hyggelig å høre at dere liker prosjektet Kan være et alternativ med en slik kanpp ja, men hvor selges de? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Fant en side hvor de selger billige (og dyre) touch knapper.. (bla igjennom alle sidene.. noen av de siste sidene inneholder bedre alternativer enn andre.. ) Se her (skal se om jeg finner flere sider) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Først grunne også lakke. Men først må jeg får pusset og sparkelt ordentlig. Fargen blir nok sort, om det ikke er noen andre forslag? Høres bra ut hadde vært råkult å laget sensor power knapp, ala ps3 eller andre slike ting.. og fått den til å gå i ett med lakkeringen, det hadde vært konge Derfor jeg ikke fant den ja *nyinnkjøpt og bruker kontrolleren* Endret 16. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Er litt skeptisk til disse kanppene jeg da. Liker heller ikke å kjøpe fra utlandet. Tror det blir like kanpper som jeg har til wii'en. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hadde vært råkult å laget sensor power knapp, ala ps3 eller andre slike ting.. og fått den til å gå i ett med lakkeringen, det hadde vært konge Derfor jeg ikke fant den ja *nyinnkjøpt og bruker kontrolleren* Hehe.. min er også nyinnkjøpt, dama hadde samme problemet.. hun leta også etter plass får å få inn cd plata.. trodde det var som på vanlig pc/dvd spiller og fant den ikke.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 hehe, alle er ikke så tekniske av seg nei Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Update #18 - Montering av kabinettføtter. God 17. Mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå