_sindre_ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvilken prosessor er det? Så veldig spennende ut! Jeg er like imponert hver gang over hvor heftige sponsorer du klarer å skaffe, det synes jeg nesten er mer imponerende enn selve byggingen. Men må si at det er en meget intressant ide du har denne gangen, og ser sålangt veldig bra ut! Stå på videre! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hyggelig å høre Det er en Intel E8500 jeg hadde der, men den har jeg sendt tilbake nå siden den mest sannsynelig var defekt. Er ikke helt sikker på om jeg får en lik prosessor tilbake eller om det blir enn annen. Har pusset en del i dag og har tenkt å legge ut en update nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Update #16 - Pussing og kabinettføtter! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Bra update og meget godt håndverk! Skulle ønske jeg fikk like bra finish på mine prosjekter:( Keep up the good work Anki! PS. de to første bildene er like;) Endret 7. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Takk conflict Ble fornøyd med pussingen selv. Kommer til å fortsette litt i kveld. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har funnet ut at det blir alt for trangt til en vifte på den siden Wii'en står på. Så jeg har tatt og tettet dette hullet igjen nå. Resultatet ble veldig bra synes jeg, det kommer ikke til å synes når jeg får på lakk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Update #17 - Tetting av viftehull. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har funnet ut at det blir alt for trangt til en vifte på den siden Wii'en står på. Så jeg har tatt og tettet dette hullet igjen nå. Resultatet ble veldig bra synes jeg, det kommer ikke til å synes når jeg får på lakk Regner med du skal sparkle over? Lakk skjuler ikke ujevnheter, det fremhever det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har tenkt til å sparkel over også ja, men har ikke kommet så langt enda Edit: Innlegg nr. 5000 Endret 12. mai 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du kan også lage deg en blanding av litt flis fra MDF'en og blande det med lim. Dermed får du en blanding som går i ett med materialet du har fra før. Når det tørker tar du barre å pusser det ned. Så bra ut det der. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Hadde tenkt til å gjøre det, men når det var såpass liten sprek var det like greit å bare bruke lim. Det blir uannsett ikke synelig når lakken komer over. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan skal du utføre lakkjobben? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Først grunne også lakke. Men først må jeg får pusset og sparkelt ordentlig. Fargen blir nok sort, om det ikke er noen andre forslag? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Først grunne også lakke. Men først må jeg får pusset og sparkelt ordentlig. Fargen blir nok sort, om det ikke er noen andre forslag? Sølvgrå med litt mørkere Wii-logo på siden:D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva med hvit? Svart er jo egentlig en relativt kjedelig farge Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sort er kjedelig, jeg vil se hvit høyglans! Kan du ikke få sponsa ordentlig lakk fra et bilverksted? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pokker , dette blir virkelig bra ! Bra du kom igang med et nytt prosjekt, har ikke vært på forumet på en stund nå ser jeg .. Gratulerer med spons, følger med videre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for innspill! Kom gjerne med et bilde der en ser fargen Noen tips til hvor jeg skal plasere power button? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå