Mr.Anki Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Synes det er helt greit å jobbe med jeg, har ikke opplevd sprekker og fliser. Vekten i forhold til heltre er jeg ikke sikker på. Prisen på en slik plate jeg har er ca 220 kr tror jeg, men fikk min gratis fordi den hadde noen skader på siden Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har lest at det finnes vga-kabel til Wii. Tror det var på dette forumet, men i Wii delen. Dette vil kanskje gjøre det lettere med kabling til Wii-en? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Håper du gjør dette skikkelig gjennomført ja. I så fall gleder jeg meg til å se resultatet! Husk at nå har du skrudd forventningene til topps ved å få det på forsiden av HW. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dette blir tøfft. Er spent på hvordan varme og støy utviklingen blir med den. Er forresten den første arbeids logg tråden jeg abonnerer på. Gleder meg til å følge utviklingen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Mulig VGA kan bli bedre ja, men blir det samme kvalitet på bilde da? Men hvordan skal jeg gjøre det med strømen? Og Noen tips til en farge jeg kan bruke? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du har mye gode ideer mr.anki, får bare håpe du gjør dette prosjektet mer gjennomført enn ditt forrige, spesielt siste delen med sparkling pussing og lakking. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, skal gjøre det. Spessielt på lakkingen og kun en farge denne gangen. Tips til en farge? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Må jo ta rake motsetninge til wii da.. Sort pianolakk vist du klare å få det helt jevnt tror jeg det vil bli pent.. vist ikke så er jo matt et godt alternativ.. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor wii inne i samme boksen? Wii via tvkort funker ikke, det blir for tregt og wii på den lille skjermen funker heller ikke så bra. så skjønner ikke hvorfor du skal ha wii i samme boks. Kan du forklare? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det er for å gjøre noe nytt! Har ikke sagt at jeg skal kjøre wii'en gjennom tvkort eller den lille skjermen. Blir nok på en tv den. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Svart er kanskje best ja, men er litt usikker. Har funnet noen phone kontakter nå så jeg kan få bilde fra wii'en. Men trenger også noe til strøm, noen tips her? Tenker kanskje å bruke slike til phone kablene: Endret 30. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan strømkobling er det på wiien da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Wii har en valig norsk kontakt uten jordning. Går inn her altså: Det jeg trenger er en slik en over men som har hunn på begge sider. Noen som vet om dette finnes? evt. andre løsninger? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det du viser bilde av der er en helt vanlig kontakt, og bygge den inn i boksen vil bli noe av det styggeste jeg kan tenke meg Jeg tenkte mer på hvordan kobling det var inne på wiien, eller kan man ikke ta av ledningen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Går ann å ta ut den ja, men på kabelen er det en omformer slik at en får riktig spenning. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ville sjekket hvor mange volt/amp den omformeren gir ut, kanskje du kan kjøre den på strømforsyninga til pcen? (hvis det er noen hensikt da....) Men ta et bilde av den kontakten som går inn i wiien, hvis du kan ta av ledningene på omformeren også ta bilde av de endene også så skal vi hjelpe deg og finne en løsning. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Adapteren gir fra seg: 12v - 3.7 A. Det går ikke ann å ta ut noe ledning fra adapteren men her en den som går inn i wii'en: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Siden den skal ha 12V, funker det sikkert å koble den på strømforsyninga i PC-en. Det kunne jo blitt bra, bortsett fra at du da må ha PC-en gående for å bruke Wii-en. Men jeg vil da ikke tro det byr på så store problemer. Du får jo ikke like mange watt til overs til PC-en heller, men ettersom jeg vil tippe at du sjelden belaster PC-en for fullt samtidig som du bruker Wii-en, burde ikke det heller være noe problem. Det spørs vel også om du får noe på garantien hvis det skulle skje noe når du bruker en annen strømkilde enn den medfølgende. Men du har jo ikke brukt noe penger på Wii-en i alle fall da... Eller så kunne du bare la ledningen henge ut av et hull i boksen, men er jo litt kulere å koble den på PSU-en. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Er litt redd for at noe skal gå galt ved at jeg kobler den til psu'en ja. Så jeg går nok for en annen løsning tror jeg. Det finnes ikke noe kontakt jeg kan bruke slik som den phone kontakten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå