Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Takk frode :)

 

Noen tips til hva slags power button jeg skal ha? Tre eller metall?

 

syntes du skal ha metall jeg! ;) skal ha det på mitt eget trekabinett.. spørsmålet er jo; trykkbryter eller vippebryter? tror egentlig trykkbryter er det peneste da, vippebryter blir fort litt jalla..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte det kanskje var beste med alle i tre jeg også.

 

btw. det heter vel ikke "helt metall eller helt tre" :p

 

Bare metall eller bare tre da=P

 

Til frode: Jeg quoter anki jeg. Dermed får han ikke brukt vippebrytere.

 

De til wii'en ? Eller wii kanppene kontra dvd kanppen?

 

Om jeg skulle hatt andre kanpper måtte jeg åpnet og loddet inni wii'en og i dvd brennern.

 

Hva slags power knapp skal jeg ha? I tre eller metal?

Lenke til kommentar

Men du får jo en mye renere front dersom du har de bak da. :)

 

Sier meg enig med aGal jeg. :)

 

Men dersom du hadde fått til noen fine knapper, eller kjøpt noen fine knapper. Da hadde det vel egentlig vært greit å plassere de i front under et deksel? Det er vel kanskje litt sent nå men... :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Tror det kunne vært fint om du plasserte dem på en av sidene så de stod loddrett på linje med de knappene som er der allerede. I så fall må de være like med de andre knappene, også i størrelse. Men det er kanskje vanskelig med tanke på at DVD-en / Wii-en blir i veien...

Synes i alle fall du skal lage dem lik de andre knappene, evt. litt større powerknapp.

Lenke til kommentar

Mr. Anki, hvis jeg var deg ville jeg faktisk gjort den ekstra jobben og loddet på ledninger til bryterne. Det ville blitt utrolig kult om du fikk en felles av/på knapp for Wii og PC, og at eject etc. sto side ved side under skjermen. Da kunne du hatt artistisk skrift som sa PC eller Wii over de respektive knappene. Det ville blitt kuult=D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...