konduktans Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, synes det er en fin str. jeg også. Men dere laster vel kun den ene siden nå? side nr. 2 altså. Joda, er fin størrelse. Men det kommer til å ta tid å laste. Hva med å ha de to eller tre nyeste postene uten spoilers, og de som er eldre enn 2/3 updates med spoilers? Da blir det raskt å laste=) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva med alle i spoilers? Så får vi selv velge hva vi vil se. Fint for dem som har tregt nett. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva med alle i spoilers? Så får vi selv velge hva vi vil se. Fint for dem som har tregt nett. Det er foreslått flere ganger men anki vil ikke det.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Sa jo at jeg skulle se på det i dag conflict! Endret 16. april 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Morsomt å ikke se bildene ja Forsto det som om du ikke ville ha spoilere. My bad^^ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det går helt greit det. Haster ikke. Ta den tiden du trenger. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ny sponsor - Lokalavisa Norddalen! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 klarer du å få postet artikkelen fra avisen? hadde vært gøy å lest.. scannet pdf feks? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Har ingen scanner så det kan bli vanskelig, men skal se hva jeg får til. Det stod kun litt om hva slags porsjekt jeg holder på med. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det jeg mener med at dem ikke er symetriske etter det jeg ser er at knappene ikke ligger på linje. Men jeg forstår bedre bryterløsningen din nå. Ser greit ut men selv foretrekker jeg knapper i aluminium f.eks. de fra ELFA. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 De til wii'en ? Eller wii kanppene kontra dvd kanppen? Om jeg skulle hatt andre kanpper måtte jeg åpnet og loddet inni wii'en og i dvd brennern. Hva slags power knapp skal jeg ha? I tre eller metal? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Om jeg skulle hatt andre kanpper måtte jeg åpnet og loddet inni wii'en og i dvd brennern. Hva slags power knapp skal jeg ha? I tre eller metal? Må jo ikke nødvendigvis kjøpe noen knapp som du må lodde etc. Om du hadde hatt muligheten til å lage dem i metall trur jeg det hadde tatt seg best ut. Blir kanskje litt mye tre om alt er i tre.. Om du lager eller får noen til å lage metallbuttons ala de du har i tre nå så trur jeg det hadde blitt bra. Grattz med alle sponsordene Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Om jeg skulle hatt andre kanpper måtte jeg åpnet og loddet inni wii'en og i dvd brennern. Hva slags power knapp skal jeg ha? I tre eller metal? Må jo ikke nødvendigvis kjøpe noen knapp som du må lodde etc. Om du hadde hatt muligheten til å lage dem i metall trur jeg det hadde tatt seg best ut. Blir kanskje litt mye tre om alt er i tre.. Om du lager eller får noen til å lage metallbuttons ala de du har i tre nå så trur jeg det hadde blitt bra. Grattz med alle sponsordene Sånn jeg forstår det, skal han lakke alt i en eller annen farge. Det blir nok fint uansett hva han gjør=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Det blir nok trekanpper ja. Kommer som sagt til å lakke hele kabinettet, men kanskje det blir en annen farge på kappene. Men noen tips til power kapp til selve PC-en? Metall eller tre? Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hmm... Du vet ihvertfall å markedsføre prosjektet ditt. Du er veldig flink å få tak i sponsorer Får håpe finishen blir litt bedre enn med MeTube da. Nå har du ikke like dårlig tid, så tror dette blir bedre. Stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Takk for hyggelig kommentar Har nok av tid her ja, så finishen skal bli bedre Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ville bare si at du har fryktelig mange artige løsninger på kabinettet ditt! stå på! tøft å slå sammen en Wii og PC. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Takk frode Noen tips til hva slags power button jeg skal ha? Tre eller metall? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Børsta eller matt metall ville blitt kult EDIT: Det hadde vært litt rart med tre-brytere på alt utenom power, så jeg synes at det enten burde være helt metall eller helt tre. Lykke til=) Endret 16. april 2008 av conflict Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Tenkte det kanskje var beste med alle i tre jeg også. btw. det heter vel ikke "helt metall eller helt tre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå