Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Vil slot-in drevene skyve plata langt nok ut til at den ekstra tykkelsen på platene gjør at du får grep om den?

- Jeg ser knapp for power og eject på WII, men ikke reset?

En veldig enkel måte å feste knapper på er å drille et tynt hul igjennom knapp-"skaftet" på bakenden og ha en strikk eller lignene igjennom knappen, som festes på hver side på innsiden. Du trenger jo ingen skyvemekaniske, kun at den er bevegelig og ikke faller ut.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Eneste som plaget meg var at du ikke hadde symetri med bryterne?

Jeg har ingen anelse hva planene er, men et lite input:

Du kan alttids borre 2 hul på hver side (med symetrisk avstand såklart) også lodde på/av knapp reset knapp bort til hullene slik at det ikke blir på noen måte noe "jallamekk". Å drive på og stikke fingeren sin inn i et hull for å få på maskinen virker for meg en smule uplanlagt.

For all del, stå på. Mange av løsningene er bra og du skal ha credit for å prøve noe så sprøtt som å ha en Wii+Datamaskin + dataskjerm.

Tmolberg

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt størrelsen og måten du legger ut bilder på. Lar bare siden laste i cirka et minutt før jeg begynner å lese. Hvis jeg må begynne å åpne spoilere hele tiden så blir det et hakk mer komlisert. (selv omd et er et meget lite hakk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...