csViRuS Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal du feste knappene på noen måte eller satser du på at de holder seg på plassen sin? Hvis du bærer pcen så kan du vel risikere at de detter ut med mindre du har noe mothold eller bærer pcen vannrett..... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Skal feste de på en måte ja, vent å se Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Høres ut som du har en plan der ja. Jeg venter i spenning på å se om den går ut på det samme som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) - Vil slot-in drevene skyve plata langt nok ut til at den ekstra tykkelsen på platene gjør at du får grep om den? - Jeg ser knapp for power og eject på WII, men ikke reset? En veldig enkel måte å feste knapper på er å drille et tynt hul igjennom knapp-"skaftet" på bakenden og ha en strikk eller lignene igjennom knappen, som festes på hver side på innsiden. Du trenger jo ingen skyvemekaniske, kun at den er bevegelig og ikke faller ut. Endret 13. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Får nok tak i diksen ja. Hva skal jeg med reset kanppen ? Får jeg bruk for den er det bare å trekke ut hele brettet Vent i spenning til neste update så skal dere få se min versjon av "knappe festingen" ^^ Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nice.. Gleder meg til update 14 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Update #14 er allerede ute den Det kommer i update #15 om knappene. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor borret du ikke hull i racket før du bøyde det? Hadde jeg vært mye lettere så slipper du å plages senere. Hvorfor har du ikke festet brenneren med en braket eller lignende på oversiden? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Borret ikke hull fordi jeg ikke viste hvor de skulle være, viste ikke helt hvordan bøyingen ble Og hva er problemet med å borre senere ? Festet ikke brennern i toppen fordi jeg skal ha muligheten til å treke ut alle komponenten. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Eneste som plaget meg var at du ikke hadde symetri med bryterne? Jeg har ingen anelse hva planene er, men et lite input: Du kan alttids borre 2 hul på hver side (med symetrisk avstand såklart) også lodde på/av knapp reset knapp bort til hullene slik at det ikke blir på noen måte noe "jallamekk". Å drive på og stikke fingeren sin inn i et hull for å få på maskinen virker for meg en smule uplanlagt. For all del, stå på. Mange av løsningene er bra og du skal ha credit for å prøve noe så sprøtt som å ha en Wii+Datamaskin + dataskjerm. Tmolberg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Begynner å ligne noe dette Mr.Anki, stå på ! Liker harddiskracket i plexi, laget noe lignende en gang selv. Ta gjerne en titt innom mitt prosjekt som du finner link til i min signatur. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det hadde som nevnt tidligere vært fint med spoilere/thumbs etc.=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hva mener du med at knappene ikke er symetriske ? Kanppene fungerer helt fint i hullene de. Nå har jeg kommet på side nr. 2 så da slipper dere å laste alle bildene Endret 14. april 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Update #15 - Festing av knappen. Ikke noe spessiele greier akkurat Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Ny sponsor - Logitech Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er ikke meninga å mase, men har du fortsatt ingen planer om å ha spoilers? Det begynner allerede å bli en del bilder å laste, og det er mye bedre og morsommere å følge med hvis du bruker det. [spoiler} [/spoiler} -Emil Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Morsomt å ikke se bildene ja Skal se på det i morgen tenker jeg Er det bedre om bildene er mindre? Endret 15. april 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg liker veldig godt størrelsen og måten du legger ut bilder på. Lar bare siden laste i cirka et minutt før jeg begynner å lese. Hvis jeg må begynne å åpne spoilere hele tiden så blir det et hakk mer komlisert. (selv omd et er et meget lite hakk) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Ja, synes det er en fin str. jeg også. Men dere laster vel kun den ene siden nå? side nr. 2 altså. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvilket lim brukte du til "knappene"? Et to-komponentslim som virkelig herdes eller noe elastiske greier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå