Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Mr.Anik.

 

Hvor stort er hovedkortbrettet ditt ?

:hmm:

Stemmer dette:

Bredde : 182 mm

Høyde : 339 mm (er det den siden hvor IO platen festes)

Dybde : 313 mm

 

:hrm:

 

Hei Mr.Anik.

 

Hvor stort er hovedkortbrettet ditt ?

:hmm:

Stemmer dette:

Bredde : 182 mm

Høyde : 339 mm (er det den siden hvor IO platen festes)

Dybde : 313 mm

 

:hrm:

 

det er vel bredden som er der IO platen festes ? :w00t:

Lenke til kommentar
Du tenker på når det er nytt?

 

Målene stemmer de, vis det er når hovedkortbrettet er nytt.

 

Ok.. det er bra.. har planer om å bygge ett kabinett, så jeg trenger ett HK brett..

Takk for hjelpen ;)

 

Hvis du trenger et HK-brett, er det mange gamle PC-er å hente fra på elkjøp etc. Jeg henta mitt fra en gammel pc fra elkjøp gjøvik, og brukte metall fra kabinettet til å lage et nytt kabinett=)

Lenke til kommentar
Lian Li hovedkortbrett her litt mer eksklusivt :p

 

Jaja. Men det gjør samme nytta=) Det jeg bruker på kabinetter jeg lager nå, er mye lavere enn Lian Li sitt. Med en liten lakkering, blir det faktisk dritfint=)

 

Andreas, hvordan gikk du fram da du leita etter sponsorer? Har sendt mail til nesten samtlige nettbutikker på prisguide.nos webshop-liste=P

Lenke til kommentar
Har sendt mail til en del butikker ja, men langt ifra alle i webshop-listen ;)

 

Jeg har jo en liten fordel også i dette prosjektet, da jeg har vært i kontakt med flere av sponsorene i mine forrige porsjekt.

 

Helt klart. men hvor mange av butikkene du sendte mail til fikk du spons av? 1/10? Jeg har sendt mail til 27 butikker(pluss noen i kontaktskjema)=P

Endret av konduktans
Lenke til kommentar
Du mener Asus er lettlurte ?

 

Tror ikke det du, denne avtalen var ikke akkuratt lett å få tak i. Hadde det ikke vært for at jeg har vært ganske mye i kontakt med de før hadde det nok ikke gått.

Jajaja, nå må du begynne og gjøre noe og ikke bare bruke tid på og smiske deg inn hos sponsorene :yes:

Lenke til kommentar

Jeg går på skole og har en del å gjøre der så blir ikke noe tid til å jobbe på ukedagene. Men i morra skal jeg få gjort en del tenker jeg.

 

Sponsor avtaler er også en viktig del av prosjektet, de få jeg tatt innimellom skolearbeidet. For det er kun på ukedagene de er å få tak i ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...