Theo343 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hordan tenker du? Ligger det alerede i en kommentar? Interessant å se hvordan! ;-) Kobler den direkte på 12v siden Wii opererer på 12v bak sin egen eksterne strømforsyning. Det er tatt høyde for krav til 12v rail på PSU. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Stemmer det Theo343 Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det vil også si at Wii´en skrur seg på samtidig som PC´en? Men da mister du muligheten for å bare ha en av de på? Eller...? Endret 4. april 2008 av Alihendra_ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 På en måte ja, men det er da ingen problemer at maskinen er på Maskinen min står på hele dagen... Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) For all del... Jeg bare vurderte det opp mot hva jeg hadde satt pris på. Men når jeg tenker over det... Min maskin står jo også på så godt som hele dagen! ;-) Endret 4. april 2008 av Alihendra_ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Selv synes jeg størmforsyningen til Wiii er en fordel å slippe... min har en irriterende whinelyd og kan man slippe en transformator som ant. støyer elektronisk i tillegg er det bare bra. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei Mr.Anik. Hvor stort er hovedkortbrettet ditt ? Stemmer dette: Bredde : 182 mm Høyde : 339 mm (er det den siden hvor IO platen festes) Dybde : 313 mm Hei Mr.Anik. Hvor stort er hovedkortbrettet ditt ? Stemmer dette: Bredde : 182 mm Høyde : 339 mm (er det den siden hvor IO platen festes) Dybde : 313 mm det er vel bredden som er der IO platen festes ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Du tenker på når det er nytt? Målene stemmer de, vis det er når hovedkortbrettet er nytt. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du tenker på når det er nytt? Målene stemmer de, vis det er når hovedkortbrettet er nytt. Ok.. det er bra.. har planer om å bygge ett kabinett, så jeg trenger ett HK brett.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du tenker på når det er nytt? Målene stemmer de, vis det er når hovedkortbrettet er nytt. Ok.. det er bra.. har planer om å bygge ett kabinett, så jeg trenger ett HK brett.. Takk for hjelpen Hvis du trenger et HK-brett, er det mange gamle PC-er å hente fra på elkjøp etc. Jeg henta mitt fra en gammel pc fra elkjøp gjøvik, og brukte metall fra kabinettet til å lage et nytt kabinett=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Lian Li hovedkortbrett her litt mer eksklusivt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lian Li hovedkortbrett her litt mer eksklusivt Jaja. Men det gjør samme nytta=) Det jeg bruker på kabinetter jeg lager nå, er mye lavere enn Lian Li sitt. Med en liten lakkering, blir det faktisk dritfint=) Andreas, hvordan gikk du fram da du leita etter sponsorer? Har sendt mail til nesten samtlige nettbutikker på prisguide.nos webshop-liste=P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Har sendt mail til en del butikker ja, men langt ifra alle i webshop-listen Jeg har jo en liten fordel også i dette prosjektet, da jeg har vært i kontakt med flere av sponsorene i mine forrige porsjekt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har sendt mail til en del butikker ja, men langt ifra alle i webshop-listen Jeg har jo en liten fordel også i dette prosjektet, da jeg har vært i kontakt med flere av sponsorene i mine forrige porsjekt. Helt klart. men hvor mange av butikkene du sendte mail til fikk du spons av? 1/10? Jeg har sendt mail til 27 butikker(pluss noen i kontaktskjema)=P Endret 1. desember 2011 av konduktans Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Det er jeg ikke helt sikker på. Men kanskje 1 av 10. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Ny Sponsor - Asus! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Verden er tydeligvis full av lettlurte idioter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Du mener Asus er lettlurte ? Tror ikke det du, denne avtalen var ikke akkuratt lett å få tak i. Hadde det ikke vært for at jeg har vært ganske mye i kontakt med de før hadde det nok ikke gått. Endret 10. april 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du mener Asus er lettlurte ? Tror ikke det du, denne avtalen var ikke akkuratt lett å få tak i. Hadde det ikke vært for at jeg har vært ganske mye i kontakt med de før hadde det nok ikke gått. Jajaja, nå må du begynne og gjøre noe og ikke bare bruke tid på og smiske deg inn hos sponsorene Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg går på skole og har en del å gjøre der så blir ikke noe tid til å jobbe på ukedagene. Men i morra skal jeg få gjort en del tenker jeg. Sponsor avtaler er også en viktig del av prosjektet, de få jeg tatt innimellom skolearbeidet. For det er kun på ukedagene de er å få tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå