Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å gjøre det ja, men det var et par ting på den kanten som beskytett panelet som jeg skrudde den på igjen. Også ble det mye lettere å montere skjermen når den var på ;) Har tenkt til å lakke rammen slik at den får samme fargen som resten av kabinettet til slutt :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått ordnet slik at jeg kan kjøre skjermen gjennom psu'en så da slipper jeg en kabel gjennom kassen for den :D

 

Hvordan fikk du til det? Kutta av stikkkontakten og kobla til på ledningen som går fra veggkontakta til psu?

 

Vurderer å bygge meg noe liknende, men løsningene jeg ser for meg kan blir *litt* brannfarlige.

 

Det er ikke tilfeldigvis noen som har noe HW liggende å slenge, som dere kunne tenke dere å donere bort?=)

Lenke til kommentar
Skal skjule dvd og wii'en ja. Jeg bruker slot-in på begge to så da lager jeg bare hull til CD-en. Og noe til kanppene.
Lage gjerne en skråfres på undersiden inn mot wii slot-in slik at du ikke får riper av kassa på media. Ellers har du sikkert sjekket at amper osv på 12v. rail er bra nok for begge implementasjonene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...