Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går vel ikke ann å bli over-sponset. Dersom du har lyst på spons, sett i gang med et prosjekt som er orginalt og godt gjennomført du også, så blir det nok spons skal du se. Har du noen prosjekter gående? I så fall send e-poster rundt omkring og spør deg frem. Ikke sitt rolig og håp på at det helt store skal skje. :)

 

Synes at Mr. Anki har gjort seg fortjent til den sponsen han har fått. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Syns du er over-sponset jeg. Arbeidet du gjør er greit og fint, men så mye sponsing på en blir bare for dumt, fins mange kreative skjeler der ute som trenger penger og utstyr.

Fint arbeid, stå på.

 

 

Han har jort et godt arbeid, ved at det er 30 sider med kommentarer skjønner logitech at de kan gi han litt. Isteden for å gi til et prosjekt med 3 kommentarer :blush:

Lenke til kommentar

Det så jo bra ut det der, Anki. :thumbup: Gleder meg til å se siste finish, og kunne gjerne tenke meg litt flere detaljbilder av resultatet. ;)

 

Syns du er over-sponset jeg. Arbeidet du gjør er greit og fint, men så mye sponsing på en blir bare for dumt, fins mange kreative skjeler der ute som trenger penger og utstyr.

Fint arbeid, stå på.

Jeg skjønner godt at han tar imot det han får av spons, det hadde da jeg også gjort. Jeg er enig i at det er mange andre som fortjener sponsing minst like godt som Anki, men nå er det heller ikke sikkert at alle andre jobber like hardt med å skaffe sponsorer heller. ;)

Lenke til kommentar
Takk I.A.G. og dere andre for kommentarer :)

 

Stemmer som I.A.G. sier at det har gått med en god del timer for å skaffe sponsorer. Er den del jobb vis en trenger noe utstyr.

 

 

Jobber også med noen sponsorer, men ingen svar til nu

 

Har da blitt sponset av brukere her på forumet <3

 

Finner heller ikke mail adresse til giganter som ASUS og LOGITECH ;)

Lenke til kommentar

Den konkurransen har lite med kreativitet å gjøre, mest om publisitet. Tenker da på måten 1881 har valgt å gjennomføre avstemningen på.

 

Man kan jo stemme flere ganger dersom man sletter cookies og andre ting som brukes til å holde øye med hvem som stemmer.

 

Hadde det vært seriøst med tanke på oppfinnsomhet og kreativitet, hadde de hatt en jury, slik som ThomasT-93 sier.

 

Mvh :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...