Mr.Anki Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Prosjekt: Wiibox Da har jeg opprettet en arbeidslogg for mitt nye prosjekt. Her kan dere gi ros og ris og andre kommentarer Her finner dere loggen: KLIKK! Prosjektet blir sponset av: - Hardware.no sponser prosjektet med en Nintendi Wii! - Vendur sponser prosjektet med 200,- - Datakjeden Stovner sponser prosjektet med et mATX hovedkort. - Datakjeden Stavanger sponser prosjektet med div. hardware bla. harddisk. - Intel sponser prosjektet med en 45nm prosessor. - Carputer.no sponser prosjektet med en Slimline til IDE adapter. - Asus sponser prosjektet med et 8800GT TOP kort! - Logitech sponser prosjektet med: Logitech G15 v.2 og Logitech G51. - Lokalavien Norddalen sponser prosjektet med 500kr. Tusen takk til alle sponsorer! Endret 16. april 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gleder meg til å se dette ferdig Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Blir rått med Nintendoen da, skal følge godt med her. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Takk takk, blir bra med en Nintendo Wii ja Blir litt spesielt med den. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det var da mange oppdateringer på liten tid. På tide du endelig kom igang med dette ja! Kult med innebygget Wii, det er vel noe for seg selv. Hvordan har du tenkt å gjøre med utganger osv.? Ett sett for Wii-en og ett for PC-en? Hadde jo vært kult å laget en enkelt skjermutgang, og en bryter for å switche mellom Wii-en og PC-en. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Er litt usikker på utganger til wii'en enda. Må finne noen kontakter som er hunn jeg kan bruke. Noen tips til dette? Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Går det an å kjøre et internt tv-kort og kjøre wii-signalene inn der, og ut via lydkort og skjermkort? Bare en tanke.. Wiibox? Må jo ha et navn! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lekkert! Skal bli gøy å se mer om dette! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Spennende! Gleder meg til å se meir av dette! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal bli morro å følge med på. Dette er vertfall noe utenom det vanlige. Wiibox, som tore_v1 sa hørtes ut som et bra navn ja. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Blir sikkert knalltøft! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 grattis med førstesiden da Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Blir bra detta, gleder meg til og se mer =D Men gjør dette mer gjennomført enn det forrige røret=) Lykke til Mvh Snagga Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Wiibox har jeg tenkt litt på jeg også Går for det jeg! Takk for kommentarer Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Genialt! Har fantastiske worklogger, Mr.Anki! Skal følge godt med. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så du skrev "Takk til alle sponsorer". Hvis du har andre sponsorer enn HW.no så ville jeg vist dem skikkelig med bilde også, slik at det får noe valuta for pengene/bidraget. Ellers interessent å følge med videre! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Så du skrev "Takk til alle sponsorer". Hvis du har andre sponsorer enn HW.no så ville jeg vist dem skikkelig med bilde også, slik at det får noe valuta for pengene/bidraget. Ellers interessent å følge med videre! Litt feil tid der ja, men om ikke så veldig lenge kommer det en til der tror jeg. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ser stilig ut den der Men hvordan er det å jobbe med MDF plater i forhold til heltre? Og hvordan er vekten på det i forhold til heltre? og pris? Endret 28. januar 2008 av oleHgodo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå