tHe OvErClOcKeR Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Mitt connect3d kort har bare tv ut , hvordan får du tv inn på det egentli? Jeg har et kort med tv-in/out. Kanskje du har en annen modell? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mitt connect3d kort har bare tv ut , hvordan får du tv inn på det egentli? Jeg har et kort med tv-in/out. Kanskje du har en annen modell? Alle nye radeon har TV-ut. Noen modeller har også TV-in. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har nå fått farge på bildet. Men bildet er veldig uklart... :-? Det er ganske uklart hos meg også. Eldre TV -> dårlig bilde. Nyere TV -> ganske dårlig bilde. Ny 100Hz TV med s-video -> brukbart. Funker greit til film o.l. Skal du lese tekst, sett på laveste oppløsning 640x480. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Greit, takker for tipset :smile: Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mitt connect3d kort har bare tv ut , hvordan får du tv inn på det egentli? Jeg har et kort med tv-in/out. Kanskje du har en annen modell? Alle nye radeon har TV-ut. Noen modeller har også TV-in. Jeg snakket om Radeon9700Pro jeg også , fra Connect3d. Men jeg hadde sikkert ikke benyttet meg av d uanz... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 video out .. ikke tv out ... ! ... er ingen video in på c3d skjermkortet .. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Nei, men det er tv-in/out på det kortet Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Trodde det bare var All-in-Wonder kortene som hadde tv-in ? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå