Zeph Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900402&st=0Unødvendig med eg vil stemme der!!! Absolutt ikkje. Dersom ein større mengde brukarar som ikkje har tenkt å være med stemmer vilkårlig kan det være med å ødelegge heile opplegget. Dei to eksemplene nevnt over er eg derimot enig i at det er unødig. Så lenge det ikkje er eit alternativ for alle i undersøkelsen er det greit å ha eit sånt alternativ. så det er der problemet ligger? at folk ikke vet om "vis resultater" knappen, og har likavell lyst til å se svaret? Kva som ligg bak veit eg ikkje, men det er jo kjekt å stemme. Å påstå at det ødelegg resultatet blir jo heilt feil, om alternativet ikkje hadde vore der kunne det ødelagt resultatet. Sjølv då er det sjeldan snakk om meir enn 5-10 stemmer, ikkje noko som kan utgjere dramatisk forskjell i resultatet. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Ej trykke på en knapp kor der står "eg ville berre stemme" HAHA!!! EG DØYR AV LATTER!!! Fint Zeph "Kva som ligg bak veit eg ikkje, men det er jo kjekt å stemme." Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ikkje skyt budbringaren. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 IPB burde implementere en "blank stemme"-knapp. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes for få poller med et alternativ "vet ikke" elns. Man vill jo gjerne se resultat, og man må stemme for å få se dem. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Knappen Vis resultater ligg tre pikslar frå stemmeknappen, korleis klarer de å ikkje sjå den? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Haha! mener jeg aldri har sett den. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ej trykke på en knapp kor der står "eg ville berre stemme" HAHA!!! EG DØYR AV LATTER!!! Skjønner ikke hva som er problemet, la nå oss enkle sjeler få morroa vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå