dvd-jan Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En trist dag dette. Har en Shuttle som jeg skulle koble opp med strømkabelen, observerte en gnist i området ved strømforsyningen og alt er dødt. Burde selvsagt ha koblet til strømmen mot vegguttaket, ikke mot kabinettet. Tror dere hk., minne, skjermkort osv. er svidd av, eller er det håp med å bytte ut strømforsyningen? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 vanskelig det der, er somregel en ting som ryker kan for såvidt være hva som helst, så¨beste er vel og prøve seg frem hvis du har noen reservedeler. Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 vanskelig det der, er somregel en ting som ryker kan for såvidt være hva som helst, så¨beste er vel og prøve seg frem hvis du har noen reservedeler. Bestilte meg en ny strømforsyning, så jeg får se hvor langt jeg kommer med det. Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 strømforsyninger har en liten sikring i seg. er fult mulig at det er den som har røke Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 strømforsyninger har en liten sikring i seg. er fult mulig at det er den som har røke Da skal jeg se nærmere på det, takk for tips Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ny strømforsyning var det som skulle til, alt fungerer Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 det var bra det da tenker du var lettet da det kom opp bilde på skjermen. fant du ne sikring i den gamle som var gåen? Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 det var bra det da tenker du var lettet da det kom opp bilde på skjermen. fant du ne sikring i den gamle som var gåen? Lettet? Ja, gjett Reddet dagen min, kan du si. Fant forøvrig ingen sikring da jeg skrudde opp boksen. De har vel spart på komponentene på slike små bokser. Min nye Shuttle strømforsyning er litt lengre men like smal. Forsyningen virker bedre bygd, og har kanskje en sikring i seg. Håper jeg slipper å undersøke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå