-Logos- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei, trenger tips til hvor jeg kan få skaffet en video2000 avspiller... Trenger for å få kopiert over til annet moderne avspillingsmedie... Mvh Marius EDIT: (Brukt eller ny) Endret 27. januar 2008 av mariunae Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Teknisk museum..??? Her har du nok et problem. Mulig at du kan finne en maskin, men det store spørsmålet er å finne en som virker. Video2000-maskinene var det veldig mye feil på. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hehe... ja skjønner... hmm blir litt av ett prosjekt detta... Er egentlig ute etter samme hva jeg finner nå... Så om noen har en gammel støvete en på ett loft hos besteforeldre er jeg intr i å kjøpe... ***EDIT*** Fått ordna v2000 spiller... ikke noe problem lengre:) Endret 31. januar 2008 av mariunae Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) De er vanskelig å få tak i, men du verden for en flott konstruksjon det drivverket er! Kjempeflotte motorer, direktedrift og elektromagnetisk styring - ingen drivreimer. Nesten lydløst drivverk og automatisk, krystallstyrt tracking som alltid gir støyfritt bilde. Min har fungert i 27 år nå. Får bare håpe for din skyld at du ikke sitter på for mange 16-timers kassetter, for da er du nok opptatt en stund... Endret 12. februar 2008 av larschroe Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Joda... en del 16timers kassetter... tar en og en side da... og alle er ikke helt fulle... Brenner rett til DVD under avspilling. Spilleren fungerer ganske bra, men enkelte elektronikk-komponenter er ikke helt som de skal, samt at båndene har ligget alt for lenge stille uten å ha blitt avspilt. Hvis man gjør litt for mange ting på kort tid som: spole, stop, play... så slår spilleren seg av... men arbeidet går fremmover:) Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis man gjør litt for mange ting på kort tid som: spole, stop, play... så slår spilleren seg av... De er trege i reaksjonen. Når du trykker på en knapp, så vent til det lyser i dioden for den knappen før du trykker på noe annet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er en 87 modell og har aldri hørt om dette. Var dette før VHS og Betamax? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er en 87 modell og har aldri hørt om dette. Var dette før VHS og Betamax? http://en.wikipedia.org/wiki/Video_2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå