Gå til innhold

skaffe video2000 maskin...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... ja skjønner... hmm blir litt av ett prosjekt detta... Er egentlig ute etter samme hva jeg finner nå... Så om noen har en gammel støvete en på ett loft hos besteforeldre er jeg intr i å kjøpe...

***EDIT***

Fått ordna v2000 spiller... ikke noe problem lengre:)

Endret av mariunae
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De er vanskelig å få tak i, men du verden for en flott konstruksjon det drivverket er! Kjempeflotte motorer, direktedrift og elektromagnetisk styring - ingen drivreimer. Nesten lydløst drivverk og automatisk, krystallstyrt tracking som alltid gir støyfritt bilde. Min har fungert i 27 år nå. Får bare håpe for din skyld at du ikke sitter på for mange 16-timers kassetter, for da er du nok opptatt en stund...

post-78247-1202848493_thumb.jpg

Endret av larschroe
Lenke til kommentar

Joda... en del 16timers kassetter... tar en og en side da... og alle er ikke helt fulle... Brenner rett til DVD under avspilling. Spilleren fungerer ganske bra, men enkelte elektronikk-komponenter er ikke helt som de skal, samt at båndene har ligget alt for lenge stille uten å ha blitt avspilt. Hvis man gjør litt for mange ting på kort tid som: spole, stop, play... så slår spilleren seg av...

men arbeidet går fremmover:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...