BigRazer Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei, etter oppdatering begynte det og gå veldig treigt på skate, når jeg skulle bytte klær, skateboard, osv osv.. For eks, visst jeg trykker preview item, så tar det en god stund, så da, kommer det opp. Noen som vet hva jeg kan gjøre? MVH: BiGr Endret 27. januar 2008 av BigRazer Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kanskje det hjelper å slette ting på harddisken? Viss du har en masse demoer osv, slett dei. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Kanskje det hjelper å slette ting på harddisken?Viss du har en masse demoer osv, slett dei. Harddisken min har nesten fullt med plass:P null demoer: ) Endret 27. januar 2008 av BigRazer Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Opplevde det samme som deg når jeg oppdaterte, endte med at jeg slutta å kjøpe meg klær osv. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Opplevde det samme som deg når jeg oppdaterte, endte med at jeg slutta å kjøpe meg klær osv. Kjøper ikke så mye jeg heller, men likevel er så irriterende når du skal endre noen små tingxD for eks sko eller skateboard elns: P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå