Tandberg Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! Jeg mener jeg har hørt/lest noe om at jeg kan få VISA kort når jeg er bare 17 år, kan dette stemme? Jeg vet i alle fall at folk som drar på utveksling får ordentlig VISA kort når de drar, så hvorfor kan ikke jeg også få det? Har bare VISA electron nå, og det kan jo seff ikke brukes til overføring til utenlandske kontoer osv. Noen som vet noe om dette? må jeg ha fylt 18 år eller kan jeg få VISA kort nå? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 man kan få visa uten å være 18, men hvordan vet jeg ikke Lenke til kommentar
gorber Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 2 ting: Hvor vanskelig er det å bruke søkefunksjonen på forumet? Det startes jo en ny tråd med samme spørsmål ukentlig. 2 hakk under denne er det en tråd med tittelen" Hvilke banker gir Visakort for folk under 18" Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Søk eller se på akkurat dette økonomi forumet, så finner du det nok etter 5 sekunder. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Søøøk!!! Tredje tråden på 2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå