timmi_d Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skal formatere og valget står mellom Vista 32-bit eller XP Service Pack 3. Hva bør jeg velge for min snexy M1330 XPS Dell Laptop? Lurte også på om det ny Mac operativ systemet Leopard vil fungere på denne PC-en? Mvh Timmi Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 leopard har jeg ingen erfaring med. men når det står mellom XP og Vista 32, ville jeg helt klart gått for XP. Lenke til kommentar
raddis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mac OS X 10.5 Leopard er et operativsystem som følger med en Mac-maskin. Skal du bruke Leopard, så må du kjøpe en Mac. Når det gjelder vista vs XP? Selv ville jeg gått for XP, men dette har mest med at min erfaring med Vista er at det fortsatt har et stykke igjen til Vista er like kjapt å bruke som XP. Forhåpentligvis så vil SP1 for Vista endre dette, men inntil dette skjer så ville jeg gått for XP. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vil anbefale deg Vista 64-bit på din XPS M1330. Har samme maskin selv, og ytelsen er absolutt upåglagelig. I tillegg finnes alle 64-bits drivere til systemet ditt. Så hvis det ikke er noen spesielle programmer du bruker som ikke kjører på 64-bits system, vil jeg anbefale deg 64-bits Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå