TiNuSsS Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei Jeg har ei jente og vi har vært sammen ganske lenge nå, men det lukter veldig vondt av hun av og til... kanskje spesielt etter vi har hatt sex. Jeg vet ikke hvordan jeg ska beskrive lukten men noe fiske lignende? Hva er det her for noe ? og hvordan kan vi forhindre det? Endret 27. januar 2008 av TiNuSsS Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan være en sopp-infeksjon. Ta kontakt med lege. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Kan være en sopp-infeksjon. Ta kontakt med lege. Er det kjønnsykdom? er den smitsom ? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Er det kjønnsykdom? N(ja)ei, det er en soppinfeksjon ala fotsopp. Det kan være skadelig og ødlegge for fertiliteten. Derfor bør hun kontakte lege, og det skader ikke om du gjør det samme. er den smitsom ? Ja Endret 27. januar 2008 av CAT0 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eventuelt det som kalles 'bakteriell vaginose'. Slå det opp på wikipedia. Er vel verdt å ta en tur til legen for å sjekke det, kanskje? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tømmer du deg inni? Gammal morro lukter ikke godt uansett spør du meg... Lukter veldig likt fiskekaker... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 er den smitsom ? Ja Mjæ, sopp setter seg ikke like godt på gutter fordi det er ikke noe varmt sted der den kan kose seg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 er den smitsom ? Ja Mjæ, sopp setter seg ikke like godt på gutter fordi det er ikke noe varmt sted der den kan kose seg. Men det er jo fortsatt smittsomt. Er en annen smittegrad - ja. sopp eller bare god lukt Lenke til kommentar
Svennii Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Putt hu i dusjen etter du er ferdig med hu eller finn deg ei ny med bedre lukt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Går hun på do etter sexen? Kan jo være at det er sæden som lukter... Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg ville tippet på bakteriell vaginose, soppinfeksjoner lukter egentlig ikke som du beskriver og gir symptomer som intens kløe/svie/hvitgul utflod. En lege kan lett teste og vurdere dette:) Endret 31. januar 2008 av lissabon Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Rart at ingen har spurt, så gjør jeg det; Er hun i det hele tatt selv klar over at hun lukter? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Husk også på at etter sexen er sansene dine i høygir. Luktesansen er altså bedre rett etter (og sikkert under også). Da merker du lettere om dama ikke lukter så godt. (Ikke at det er en løsning på noe, ville bare teorisere litt ) Du sier heller ikke hvor lukten kommer fra. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Rart at ingen har spurt, så gjør jeg det; Er hun i det hele tatt selv klar over at hun lukter? Jeg vet ikke Husk også på at etter sexen er sansene dine i høygir. Luktesansen er altså bedre rett etter (og sikkert under også). Da merker du lettere om dama ikke lukter så godt. (Ikke at det er en løsning på noe, ville bare teorisere litt ) Du sier heller ikke hvor lukten kommer fra. Jeg vet heller ikke kor lukten kommer i fra, sorry, men det var etter at vi hadde hatt sex et par ganger da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg