mobilting Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei, Ute etter en mobil med både touch -skjerm og vanlig tastatur. Har sett flere SE - modeller med dette. men jeg er ikke noen stor fan av Sony Ericsson. Så derfor spør jeg her, er det andre slike mobiler? Andre kriterier er at den har Wi-fi På forhånd takk Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) har du sett på htc touch dual? har touchskjerm + vanligt tastatur(ikke qwerty).. har ikke testet den selv, men kommer bare med et alternativ (men usikker om den har wifi) Edit: den har ikke WiFi Endret 27. januar 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den har ikkje wifi dessverre =\ Visst ikkje hadde eg kjøpt den. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Iphone for alle penga. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Iphone for alle penga. Den hadde jo veldig mange taster... Touch Dual er vel den eneste telefonen jeg kan tenke på, men som sagt så har den ikke wlan - ihvertfall ikke aktivert. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Iphone for alle penga. Den hadde jo veldig mange taster... Touch Dual er vel den eneste telefonen jeg kan tenke på, men som sagt så har den ikke wlan - ihvertfall ikke aktivert. Kva du meina med iallfall ikkje aktivert? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 tror han mener at det kanskje er mulighet for wifi på den eller noe, bare det at det har blitt fjernet/ikke lagt inn programvare for den (muligt jeg er helt på bærtur ) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 HTC S710, S730, TYTN II -C- Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 tror han mener at det kanskje er mulighet for wifi på den eller noe, bare det at det har blitt fjernet/ikke lagt inn programvare for den (muligt jeg er helt på bærtur ) Trur du er ute med bærplukkeren no ja Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 tror han mener at det kanskje er mulighet for wifi på den eller noe, bare det at det har blitt fjernet/ikke lagt inn programvare for den (muligt jeg er helt på bærtur ) Trur du er ute med bærplukkeren no ja hehe hva mener han med :"men som sagt så har den ikke wlan - ihvertfall ikke aktivert." ? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kva du meina med iallfall ikkje aktivert? Det jeg mener er at jeg ikke tror HTC har lagd hovedkortene på disse så veldig annereldes i forhold til de andre telefonene deres. Skulle ikke bli overrasket om touch dual har både wlan og gps hardware, men ikke software. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det har blitt gjort før, med gps på p3600. Samme problemet en snakker om i forhold til den her skjermdriveren. At det er en grafikk- chip på telefonen, men at den ikke blir brukt. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) tror han mener at det kanskje er mulighet for wifi på den eller noe, bare det at det har blitt fjernet/ikke lagt inn programvare for den (muligt jeg er helt på bærtur ) Trur du er ute med bærplukkeren no ja Du er faktisk erklært sjefsbærplukker nå! HTC Touch og Dual Kjører samme chipper er bare det at diverse salgsgrunner kontra andre egne telefoner så har de unngått å "koble" inn WIFI på kortet. For innmaten er nesten helt lik inni de to! Om det er software eller hardware vet ikke jeg. Endret 31. januar 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) tror han mener at det kanskje er mulighet for wifi på den eller noe, bare det at det har blitt fjernet/ikke lagt inn programvare for den (muligt jeg er helt på bærtur ) Trur du er ute med bærplukkeren no ja Du er faktisk erklært sjefsbærplukker nå! HTC Touch og Dual Kjører samme chipper er bare det at diverse salgsgrunner kontra andre egne telefoner så har de unngått å "koble" inn WIFI på kortet. For innmaten er nesten helt lik inni de to! Om det er software eller hardware vet ikke jeg. Korleis kan du påstå at det er eg som er på bærtur når du seie sjølv at du ikkje er sikker på om den har hardware for WIFI eller ikkje? Dei fikk ikkje plass til WIFI komponentet i Dual. http://www.intomobile.com/2007/10/01/htc-g...s730-p6500.html Endret 31. januar 2008 av rEaliTY Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg sier at jeg ikke vet om den er koblet vekk hardware messig eller software messig. Har en quadcom(eller hva de heter) brikkesett inni som har WIFI som hardware. Hvordan de har koblet WIFI vekk vet ikke jeg, men at den har WIFI på chippen det er sikkert! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg sier at jeg ikke vet om den er koblet vekk hardware messig eller software messig. Har en quadcom(eller hva de heter) brikkesett inni som har WIFI som hardware. Hvordan de har koblet WIFI vekk vet ikke jeg, men at den har WIFI på chippen det er sikkert! Der var ikkje det som var diskusjonen her. Påstanden var at det var mulig å få WIFI på denne mobilen, noko som ikkje er tilfelle Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) det er noen smånerder som er mitt oppi saken Så bare vent så kanskje. Men for en som skal ha tlf nå er det uaktuelt. er litt slik som med iphone osv. kommer etterhvert Men ontopic: forsett Endret 1. februar 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå