toazty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 får ikke aktivert Norton antivirus 2004 , helt umulig å akrivere auto-protect , noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ring supporten til Symantec på 67 83 89 00 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 det står på deres hjemmeside at det nummeret ikke er for brukerstøtte eller slike ting.. men de har vært jævla flinke med å gjemme telefon nummeret til kundebehandlere, finner det ikke .... .. .. . . . . Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vet ikke om det er stort å satse på... anbefaler deg å høre på denne telefonsamtalen fra Atle Antonsen som ringer symantec... (vet jeg er oftopic nå, men syntes det passet så bra) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 HAHAHAHA.... HÅHÅHÅHÅH.... HAHAHAHA ... off... litt off topic, men fy F*** så morsomt... har så vondt i magen og alle andre deler av kroppen for dette var farlig morsomt.. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare maatte... Ler saa jeg spyr.... Hvor i fean er denne dama fra? Ikke hun fra Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå