MrL Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei, jeg greide å miste mobilen min på en fest i går. Jeg har prøvd å ringe til den, men får bare telefonsvarer, så regner med den er slått av. Men så lurte jeg på om det er mulig å få et nytt simkort og bruke den i en gammel mobil forløpig, eller altså ihvertfall beholde nummeret mitt. Er dette mulig, eller må jeg ha den gamle sim kortet for å få det til? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det går selvfølgelig helt fint. Er du den juridiske eier av aboet? Eller har du foreldre det kan stå i? Om du er den som eier aboet, er det bare å gå til en forhandler av din teleleverandør, og legitimere deg, så kjøper du et nytt simkort der. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Det går selvfølgelig helt fint. Er du den juridiske eier av aboet? Eller har du foreldre det kan stå i? Om du er den som eier aboet, er det bare å gå til en forhandler av din teleleverandør, og legitimere deg, så kjøper du et nytt simkort der. Aha, er ikke sikker på hvem som er eier, har hatt det nummeret i ganske mange år nå, men får vel prøve, må vell ihvertfall være foreldra mine eller meg som er eier Endret 27. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ring kundeservice og finn ut, før du går til butikken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå