Robocoop Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/27/525116.html Dette er ikke noen trollepost. Jeg synes bare det er sykt at det brukes ressurser på å operere det dyret der i et land der mennesker ikke får helsetjenester. Det er helt vannvittig. Avliv den stakkars katten! Endret 27. januar 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor ikke? Hvis noen faktisk er glad i katten og ønsker å bruke penger på den ser jeg ikke noe galt i det. Dyr og mennesker har like mye rett til å tukle med naturens vanlige evolusjon. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tenkte akkurat det samme. Den hadde ikke overlevd lenge her vis en av kattene mine fikk en sånn unge, Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Greit at man kan like ei katt, men det her er å gå for langt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Klart man er glad i dyret sitt og vil gjøre alt men det går en grense... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den burde vært avlivet rett etter fødsel. Det samme med griser med to tryner og kuer med åtte bein. Stakkars dyr! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hamsteren min fikk et kull engang, der en av dem hadde kun tre bein. Den ble avlivet, og det ville jeg gjort uansett hvilket dyr det var. Nå er det jo selvfølgelig forskjell på hva man kan gjøre for en hamster og en katt, og jeg vet jo fint lite om hvordan denne katten faktisk har det, men jeg syns det går en grense for hvor mye man skal operere osv uansett hvilket dyr det er. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fordi i USA skal de redde alle dyr, uansett hvor mange bein de må amputere. De amputerer og omplasserer. Enig i at sånt bør ikke få leve opp. Samme med den "kule" hunden som hopper rundt på to bakbein borti statene og "har det så bra". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå