Gjest hsa3vs Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei. Jeg sliter litt med at jeg spiser for lite. Er liksom ikke så veldig sulten ofte. Noen som vet om noen gode metoder for å øke appetitten? Tenker ikke piller eller noe, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du har et stillesittende liv, prøv å kom deg mer ut i frisk luft samt begynn å tren. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 veyron ar et poeng. Du kan også rett og slett bare spise deg stappmett hver gang du spiser, og du vil fort føle behov for større kvantitet av mat. Dette er egentlig ikke å anbefale da det kan gi helseplager. Røyker eller snuser du? En av de to kan ha en reduserende effekt på appetitten din. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Prøver å komme meg ut så mye som mulig. Jeg hverken røyker eller snuser, så tror ikke det er problemet, nei.. Men det med å spise seg veldig mett hver gang jeg spiser, hvilken helseplager kan det gi? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vel spørs i hvilken grad du spiser deg stappmett. På randen til å spy er ikke anbefalt. men du kan på rift i magesekk, eller du kan rett og slett bare spy maten opp igjen. Jeg er ikke helt sikker, men det er ihvertfall ikke bra å spise seg stappmett HELE tiden. men for all del, du bor i Norge og det er nok av mat her! Bare press deg selv litt etter litt og sett opp toleransen for hvor mye mat du klarer å spise. Dette er skikkelig umoralsk forresten. Glemte også å spørre deg om du er veldig tynn, og om det er derfor du ønsker å øke appetitten? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ok, da prøver jeg å spise meg ganske mett til hvert måltid. Er ganske tynn ja.. Takker for svarene Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ingen problem. Men husk at et stort måltid er ikke nok, du må fortsatt spise frokost, lunsj, middag og kvelds som et minimum. Det er heller ikke dumt å spise til faste tider hver dag. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Neida, kommer til å holde på de vanlige rutinene med mat, men bare spise meg mettere enn før. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Måltidet begynner når du er mett Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Det med å få rift i magesekken, trenger jeg å bekymre meg for det? Vil ikke det kreve enorme mengder med mat for å få det til? edit: Ja, jeg er trådstarter ;p Var ikke logget på i ste.. Endret 28. januar 2008 av arcanum Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Egentlig ikke arcanum. Du vil spy lenge før magesekken blir utsatt for stress som kan skade den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå