Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli mer sulten?

Gjest hsa3vs

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter litt med at jeg spiser for lite. Er liksom ikke så veldig sulten ofte. Noen som vet om noen gode metoder for å øke appetitten?

Tenker ikke piller eller noe, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veyron ar et poeng. Du kan også rett og slett bare spise deg stappmett hver gang du spiser, og du vil fort føle behov for større kvantitet av mat.

Dette er egentlig ikke å anbefale da det kan gi helseplager.

Røyker eller snuser du? En av de to kan ha en reduserende effekt på appetitten din.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Prøver å komme meg ut så mye som mulig. Jeg hverken røyker eller snuser, så tror ikke det er problemet, nei..

Men det med å spise seg veldig mett hver gang jeg spiser, hvilken helseplager kan det gi?

Lenke til kommentar

Vel spørs i hvilken grad du spiser deg stappmett. På randen til å spy er ikke anbefalt.

men du kan på rift i magesekk, eller du kan rett og slett bare spy maten opp igjen. Jeg er ikke helt sikker, men det er ihvertfall ikke bra å spise seg stappmett HELE tiden.

men for all del, du bor i Norge og det er nok av mat her! :)

Bare press deg selv litt etter litt og sett opp toleransen for hvor mye mat du klarer å spise. Dette er skikkelig umoralsk forresten.

Glemte også å spørre deg om du er veldig tynn, og om det er derfor du ønsker å øke appetitten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...