bytes Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hei Er det noen enkel måte å gjøre dette på. Håpte at det bare var å gå i meny og trykk meg til valget kopiere til hard-disk, men ser ikke sånn ut. noen som har forslag.. __bytes Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette ville sannsynligvis gjort piratkopiering av spill og filmer mye enklere. Vil tro det er derfor denne funksjonen ikke eksisterer og aldri vil eksistere. Om du mener kopiering av selvbrent materiale så har jeg ikke testa det, men sikkert noen her som vet hvordan du gjør det om det er mulig. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Snakker du om å kopiere DVD/BD til din harddisk på playstationen? i så fall tviler jeg på at du finner noen løsning på det med det første(med mindre du legger inn linux). På PC er det andre boller. Så lenge du selv eier filmen så har du lov til å lage sikkerhetskopier av platene og lagre disse på harddisken eller kopiere ut nye plater. Dette finnes det maange programmer som gjør ganske enkelt og greit. Har ikke sett et program med BD støtte ennå da. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er den nye mappa i playstation som heter det DVD/BD??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå