olavgb Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skulle gjerne hatt så mange mulige forslag som mulig på noen "glad-låter" Altså låter man blir litt glade og i godt humør av å høre på omtrent uansett, og som kan stå på som bakgrunnsmusikk hele dagen Kan gjerne komme med forslag til noen techno med bass i som jeg kan spille litt utpå kveldstiden på fredag/lørdager osv da:) Men helst si ifra om det er en typisk "glad-låt" eller techno når du nevner noen sanger Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Kultur > Musikk. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Burn av Deep Purple gjør meg alltid glad. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Oingo Boingo - Little Girls - At Danny Elfman i tillegg ser klin gæærn ut er også win. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 The Wannadies - You and Me Song Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ska/punk er hurramusikk. Titt litt på Reel Big Fish og Mad Caddies. RBF: She has a girlfriend now, Dateless losers, Everything sucks.. MC: Rockupation, Just one more, 10 west.. Tut bært rock og rull! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) En sang fra meg: Van Morrison - Bright Side Of The Road En skikkelig god gladsang! En sang jeg plukket opp fra Datasmurf(Techno?): Planet Funk - Chase The Sun Edit: Jeg leifet! Endret 28. januar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) cake - comfort eagle(albumet) nesten alle sangene der gjør deg glad for å nevne dei gladeste låtene: commissioning a symphony in c, long line of cars, opera singer, pretty pink ribbon, arco arena. veit ikkje heilt om det er din smak for musikk, men det er kvalitets alt rock. tipper du liker dt Endret 28. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dire Straits - Walk of Life Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Devin Townsend - Sunshine and Happiness. Tidenes glad-låt <3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Beatles har masse gladlåter: she loves you, twist and shout osv. Sultans of Swing av Dire Straits Endret 29. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Oingo Boingo - Little Girls - At Danny Elfman i tillegg ser klin gæærn ut er også win. Haha...Jeg lo noe jævlig når han pedo`n åpna døra og plutselig var det syngende dverger der :!: Btw: Earth, Wind and Fire med dancing in september gjør meg glad Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 The Libertines - Don't look back into the sun Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mye av Gamma Ray er gladlåter. Gamma Ray - shine on Gamma ray - Heaven Can Wait Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Px02ovqaTLk Den får meg alltid i godt humør sangen Cherry Pie også. Husker dessverre ikke artist. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Huey Lewis & The News har mange glade sanger Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Her er et par skikkelig gladlåter^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Carra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ska-punk som nevnt tidligere i tråden. Må bare smile da jeg hører låter av Reel Big Fish eller The Mighty Mighty Bosstones. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ingenting slår desse to: Thin lizzy - Dancing in the moonlight Louis Armstrong - What a wonderful world Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå