Mythos Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vi skal benytte forskjøpsrett, og handle rekkehus og selge leiligheten vår i samme borettslag. Siden vi skal kjøpe før vi har solgt trenger vi en drøy million i mellomfinansiering. Jeg har nok i fond til å betale for rekkehuset, men det jeg lurer litt på er om jeg skal mellomfinansiere ved å låne i banken eller selge noen fondsandeler i Skagen. Jeg tror ikke det er så lurt å selge fondsandeler nå etter nedgangen, for å kjøpe dem tilbake om et par måneder når leiligheten vi bor i er solgt. Jeg tror det kan være lurere å låne til mellomfinansieringen og at fondene vil stige mer de neste par månedene enn det koster å låne en drøy million en stund. Hva ville dere ha gjort? Endret 27. januar 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er definitivt enig med deg - å selge fondsandeler nå vil være veldig lite lurt. Låne i bank tror jeg er det lureste her - men jeg er ingen finansekspert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå