konduktans Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Til Conflict: Ehh. JA det er du! Vi er midt i en anne bil! Og du har ikke rett til å legge ut en ny hvis ikke du har gjettet/kooet frem til rikti svar på den forrige! eller hvis den som gjettet/kom frem til riktig svar har saktn at noen andre kan legge ut ny! Tror du virkelig at det er sonn at du bare kan slenge ut ny når du vill? om jeg ikke husker feil har du gjort det samme i gjennkjenner du bilen! bare slengt ut en ny en midt i en annen! (med det skal jeg se litt nærmere på... Usaklig. Har ikke postet i gjenkjenn bilen, så lykke til med leitinga. Det er uansett ingen som finner ut hvilken bil jeg posta=) Utenom warpig muligens? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Til Conflict: Ehh. JA det er du! Vi er midt i en anne bil! Og du har ikke rett til å legge ut en ny hvis ikke du har gjettet/kooet frem til rikti svar på den forrige! eller hvis den som gjettet/kom frem til riktig svar har saktn at noen andre kan legge ut ny! Tror du virkelig at det er sonn at du bare kan slenge ut ny når du vill? om jeg ikke husker feil har du gjort det samme i gjennkjenner du bilen! bare slengt ut en ny en midt i en annen! (med det skal jeg se litt nærmere på... Usaklig. Har ikke postet i gjenkjenn bilen, så lykke til med leitinga. Det er uansett ingen som finner ut hvilken bil jeg posta=) Utenom warpig muligens? Det spiller ingen rolle!! Fjern bilde! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ok. Får vel innrømme at jeg vet hva det er, er vel en Citroen SM. Slik, nå kan du fortsette Carman. Ferdig med den saken. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer warpig=) Nå, carman, har jeg fjernet det for deg. Men du burde vite at det heter et bilde - bildet - flere bilder - alle bildene, og hvis du er amerikansk(siden du sier at du bor i "calefornia"), er det greit at du ikke kan norsk, men da burde du vite at det heter California og ikke calefornia. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 da fortsetter vi på: Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har lyst å prøve meg på enten VW Golf 1 eller Audi 50... men tror jeg får juling for det o.O Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Kom så skal jeg jule deg opp! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Biler er fra europa... Edit: den ble laget i eller etter 1976... Endret 24. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
HansU Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kanskje en eller annen passe gammel BMW? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 ikke BMW.. kom igjen sa Warpig... du klarer den vel... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 det er fra enten Polen, italia, England eller sveits... Lenke til kommentar
drz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje legge ut et litt bedre bilde eller et bilde av frontlyktene ? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 her har dere bilen (frontlyktene)... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det denne baklykta? Synes forøvrig den var bortimot umulig å finne ut fra en ganske ordinær baklykt. Det ble litt lettere med diverse ekstraopplysinger. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 så lenge det der er en Monteverdi Sierra så.. ja... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det var Monteverdi Sierra jeg fant bilde av ja. På tide med noe enklere. Denne baklykta er en klassiker Lenke til kommentar
Carman Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg kan ikke se noen blinklys eller ryggelys.. Det skal være med på bilde! Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ryggelys var ikke vanlig i 1965. Ellers er det både blinklys, baklys og bremselys der. Det er en Ford Cortina I eller II. Jeg aner av lakken nede til venstre at det kan være en Lotusvariant. Den var lakkert slik. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er en Cortina mk1, og ganske riktig observert en Lotus variant. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som klarer denne, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå