Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan du ikke begynne å legge ut litt større bilder? Freebird!.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) her er bilder noen av lyktee dens... Dene ene der er den samme som den over... bare annet bilde.. Endret 22. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Chrysler Pacifica eller noe slikt? Den midterste av de tre lyktene skriker "Pacifica" mot meg. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det er funstendig... Riktig Var den virkelig SÅ vanskelig? Endret 22. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen andre kan godt ta å legge ut en ny oppgave for min del. Sitter på en bærbar datamaskin og jeg synes det derfor er mye styr å klippe og lime med elendig mus - fant ikke et rent bilde av noen aktuelle lykter. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 en baklykt da... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fiat x1/9 eller en Triumph Spitfire er det første som slår meg. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Det første som slår meg er at det der ikke hørtes kjent ut for meg... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Er bildet snudd opp-ned? For det er ellers kliss likt baklyktene til en Lamborghini LM002. Jeg synes for øvrig du skal ha litt skryt for å ha funnet tidenes standard-lykt. Endret 22. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det første som slår meg er eldre Peugeot!..Hmm.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 satan så mange lykter som ligner på den. Kan vi få se frontlyktene fra samme bilen når vi først er igang ? og warpig jeg håper nesten at du sitter med wikipedia osv, for hvis du tar alt du sier fra hodet så kan du litt for mye om biler Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 satan så mange lykter som ligner på den. Kan vi få se frontlyktene fra samme bilen når vi først er igang ? og warpig jeg håper nesten at du sitter med wikipedia osv, for hvis du tar alt du sier fra hodet så kan du litt for mye om biler Nåja. Det er nok mange som kan mye mer om biler enn meg skal du se, men det å ha lest bilblad i tyve til tredve år har også hjulpet meg litt. Dessuten har jeg sikkert hundre bøker om historiene til merker fra Mercedes til Mitsubishi (kan forresten anbefale bøkene om Porsche, BMW og Mercedes som selges på Smart Club for tiden hvis man er interessert i sånt), og bøker som Cars store billeksikon og bokserien som Cars også har gitt ut. Jeg kommer likevel ikke unna at jeg bruker sider som Ultimatecarpage.com, conceptcars.com, Autopedia.com, jalopnik.com, autoblog.com os.v. Jeg har nok alt i alt ikke noe særlig mer kunnskap en noen andre her inne, jeg er bare såpass heldig at jeg husker plagsomt mye pussig. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har Carman glemt sin egen regelendring? Ikke mye av det som er nevnt under på et baklys ;-) Dette SKAL være på bilde! *parklys *blinklys *nærlys *fjærnlys https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10594865 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 på et bilde av et baklys, skal det være med: * Hovedlys * Bremselys * Ryggelys * Blinklys Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 på et bilde av et baklys, skal det være med: * Hovedlys * Bremselys * Ryggelys * Blinklys Men er det likevel mulig å få et par hint? Denne, sammen med runde lykter i corvette-stil, er jo noe av det vanligste som er å finne av lyktestyr. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Bilen har blitt nevnt her på forumet før... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) BILDET ER FJERNET FORDI EN PEDOFIL TRUET MED Å VOLDTA MEG HVIS DET IKKE BLE FJERNET Endret 22. februar 2008 av conflict Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hva tror du? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er vel alltids greit å avbryte en tråd med vakre franske, hydraulikkdrevne linjer? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Til Conflict: Ehh. JA det er du! Vi er midt i en anne bil! Og du har ikke rett til å legge ut en ny hvis ikke du har gjettet/kooet frem til rikti svar på den forrige! eller hvis den som gjettet/kom frem til riktig svar har saktn at noen andre kan legge ut ny! Tror du virkelig at det er sonn at du bare kan slenge ut ny når du vill? om jeg ikke husker feil har du gjort det samme i gjennkjenner du bilen! bare slengt ut en ny en midt i en annen! (med det skal jeg se litt nærmere på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå