Mythos Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg tror vi snakker kassebil her... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 ja til opel og nei til combo... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er Opel Movano. Mitt forsøk på å tipse om at det var kassebil holdt tydeligvis ikke til å få avsluttet denne lykta. Jeg er ikke spesiellt opptatt av lykter, men jeg kan prøve å komme med en om ingen andre slenger ut ei lampe. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) det kunne like godt vært en nissan interstar også Endret 20. mars 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 det kunne like godt vært en nissan interstar også Etter det jeg har sett har Nissan og Renault versjonene av denne varebilen en annen plassering av blinklys enn Opel, så derfor tror jeg det ikke kan være annet enn Opel siden bildet på oppgaven ikke har blinklysene rett under hovedlyset slik Renault og Nissan har. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ja så det jeg også , men det er jo essensielt samme bilen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ja så det jeg også , men det er jo essensielt samme bilen Det er mer eller mindre samme bil, men poenget mitt var at bildet i oppgaven ikke er av en Nissan eller Renault, men Opel. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Da skal dere få en enkel en fra min egen bil. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Du eier vel ikke tilfedigvis en Skoda Roomster eller en Skoda Fabia? Er dette riktig kan noen andre poste ny. Liker ikke å gjette på lykter. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jepp. Jeg har en Roomster. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Du eier vel ikke tilfedigvis en Skoda Roomster eller en Skoda Fabia? Er dette riktig kan noen andre poste ny. Liker ikke å gjette på lykter. Siden det var riktig, kan jeg vel poste ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå