rublings Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fælt så du skal løse alle oppgavene mine da Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Endret 5. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 denne tar jeg da... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 på et bilde av et baklys, skal det være med: * Hovedlys * Bremselys * Ryggelys * Blinklys Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) det er hele lykten... det er ingen ting mer... Det er ingen vits i å prøveen gang å bruke reglene mine mot meg! jeg følger de i allefall... Så ikke bruk reglene mine mot meg! Edit: Ryggelys var ikke vanlig i 1965. Ellers er det både blinklys, baklys og bremselys der. Det skal i allefall være der.. det var hele lykta... Tips... bilde er fra www.finn.no Endret 5. mars 2008 av Carman Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Den er amerikansk regner jeg med... merke er i alle fall det... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Med all respekt. Jeg synes enkelte har en tendens til å presentere veldig dårlige bilder med dårlig oppløsning. For meg ser den nyeste oppgaven ut som en kakeform av denne typen, og det er bortigmot umulig å få noe fornuftig ut av et så dårlig bilde. Når avataren din har høyere oppløsning enn oppgaven bør man kanskje vurdere om man bør hoste opp et bedre bilde... Endret 6. mars 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 det er lyktene til en ford... og bilde ligger på finn.no! jeg skal ha modellnavnet... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 1964 Ford Falcon ?? usikker på årstall, men er ganske sikker på at det er Ford Falcon Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 hmm... det er ikke det det står... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 ok... Bilde er tatt fra finn.no... det er lyktene til en ford, men de sitter på en VW... a burde ikke ta så lang tid før noen klarer den.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ford Falcon: Bildet ditt: de er jo ca identiske, etter hva jeg kan se ihvertfall... Endret 7. mars 2008 av aklla Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 er ikke det som står... trenger hjelp av Warpig... skal jeg godkjenne den eller ikke? Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Enig med mythos. Finn den høyeste oppløsningen du kan av bildet, lim inn og klipp ut av paint. Easy as that. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Enig i at bildet er lite. Såvidt jeg likevel kan se av det minimale bildet, ser det ut som lykta er hentet fra en Ford Falcon Ranchero fra først på sekstitallet. Så hvis det er modellnavnet Ranchero du venter på, Carman, foreslår jeg at du gir riktig for den som svarte Falcon. Ranchero er pickup-varianten. Baklyktene er helt like på Falcon og Falcon Ranchero. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 nei og nå gidder jeg ikke mer! Det er egentlig veldig lett å finne det ut... bare gå på finn.no, gå på VW og søk på ford og da kommer den opp! sa jo det tidliger i tråden... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 nei og nå gidder jeg ikke mer! Det er egentlig veldig lett å finne det ut... bare gå på finn.no, gå på VW og søk på ford og da kommer den opp! sa jo det tidliger i tråden... Poenget, både mitt og andres, er vel egentlig at bildet ditt for det første er lite, og siden det ikke viser mer enn lykta bør du nok godta andre biler med samme lykt. Fairlane 1960-63 og Falcon 1960-63 hadde identiske baklykter. Da er det ikke så lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå