Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjennkjenner du lyktene?

Carman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er hele lykten... det er ingen ting mer... Det er ingen vits i å prøveen gang å bruke reglene mine mot meg! jeg følger de i allefall... Så ikke bruk reglene mine mot meg!

Edit:

Ryggelys var ikke vanlig i 1965. Ellers er det både blinklys, baklys og bremselys der.

Det skal i allefall være der.. det var hele lykta...

Tips... bilde er fra www.finn.no

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Med all respekt. Jeg synes enkelte har en tendens til å presentere veldig dårlige bilder med dårlig oppløsning. For meg ser den nyeste oppgaven ut som en kakeform av denne typen, og det er bortigmot umulig å få noe fornuftig ut av et så dårlig bilde.

Når avataren din har høyere oppløsning enn oppgaven bør man kanskje vurdere om man bør hoste opp et bedre bilde...

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Enig i at bildet er lite.

Såvidt jeg likevel kan se av det minimale bildet, ser det ut som lykta er hentet fra en Ford Falcon Ranchero fra først på sekstitallet. Så hvis det er modellnavnet Ranchero du venter på, Carman, foreslår jeg at du gir riktig for den som svarte Falcon. Ranchero er pickup-varianten. Baklyktene er helt like på Falcon og Falcon Ranchero.

Lenke til kommentar
nei og nå gidder jeg ikke mer!

Det er egentlig veldig lett å finne det ut... bare gå på finn.no, gå på VW og søk på ford og da kommer den opp! sa jo det tidliger i tråden... :ermm:

Poenget, både mitt og andres, er vel egentlig at bildet ditt for det første er lite, og siden det ikke viser mer enn lykta bør du nok godta andre biler med samme lykt. Fairlane 1960-63 og Falcon 1960-63 hadde identiske baklykter. Da er det ikke så lett :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...