2107 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skal kjøpe ny spillpc og trenger deres mening. Datakjeden Gamer E6750 Intel Core 2 Duo E6750 4096 MB DDR2-minne 500 GB SATA harddisk GeForce 8800GT DVD-brenner Minnekortleser Nettverkskort Microsoft Vista Premium Pris med 22" skjerm: 9995,- Bør jeg gå for noe kraftigere eller kommer denne til å holde til å spille nye spill en stund fremover? Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 nei, ikke hvis du ikke spiller Crysis og forventer deg alt på very high... :!: Men ville dog valgt en annen Prosessor, den nye E8400 fra intel er litt billigere og mye mye bedre enn E6750.... Men hvor mye betaler du for alt det der? nei, ikke hvis du ikke spiller Crysis og forventer deg alt på very high... :!: Men ville dog valgt en annen Prosessor, den nye E8400 fra intel er litt billigere og mye mye bedre enn E6750.... Men hvor mye betaler du for alt det der? hehe, 10 lapper ja... helt greit for en sammensatt PC.... Hovedkort er ikke spesifisert...hva heter hovedkortet? evt. hvis det hadde vært et 680 sli hovedkort kunne du kanskej kjøpt 2 8800 GT kort...og kjørt i sli...da blir alt laaangt mye bedre.... Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Det var sparsommelig med spesifikasjoner på denne maskinen. Hovedkort f.eks? Noen andre som finner noe? Syns det var et greit tilbud det der. Bra prosessor og skjermkort og mye RAM (selv om det sikkert(?) er 32bit). Håper bare hovedkortet tillater godt med overklokking. Den takler nok de aller fleste av dagens spill (inkl Crysis med god grafikk!), men om det drar de kommende spill spørs hvordan de blir laget. Hvis de henger seg på Crysis-modellen og utvikler det enda mer, så er det flere enn deg som får problemer Edit; litt sein med svar Endret 27. januar 2008 av cheeba Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det var sparsommelig med spesifikasjoner på denne maskinen. Hovedkort f.eks? Noen andre som finner noe? Syns det var et greit tilbud det der. Bra prosessor og skjermkort og mye RAM (selv om det sikkert(?) er 32bit). Håper bare hovedkortet tillater godt med overklokking. Den takler nok de aller fleste av dagens spill (inkl Crysis med god grafikk!), men om det drar de kommende spill spørs hvordan de blir laget. Hvis de henger seg på Crysis-modellen og utvikler det enda mer, så er det flere enn deg som får problemer Edit; litt sein med svar hehe, enig i han her....men ville spurt om det var mulig å bytte CPU til E8400....den er mye bedre...og går på liiit under 3.0 GHz... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Helt greitt oppsett det der til 10 000 kr inklusive skjerm. Men som nevnt ovenfor, knapt noe drar Crysis på full guffe. E6750 er ok CPU, E8200 (som er helt ny) er billigere og bedre, det samme gjelder E8400 som koster en hundrelapp mer. Uansett, jeg vil ha problemer med å sy sammen et såpass bra komplett oppsett med OS og skjerm, til en pris på under 10 000 kr. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 E6750 er ok CPU, E8200 (som er helt ny) er billigere og bedre, det samme gjelder E8400 som koster en hundrelapp mer. Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg tør sette en hundrings på at han ikke får bytta ut noe i den maskinen. Dere får en hundrings på deling altså Det var forresten lite info å hente fra den siden deres. Noen som kjenner til de? Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 E6750 er ok CPU, E8200 (som er helt ny) er billigere og bedre, det samme gjelder E8400 som koster en hundrelapp mer. Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg tør sette en hundrings på at han ikke får bytta ut noe i den maskinen. Dere får en hundrings på deling altså Det var forresten lite info å hente fra den siden deres. Noen som kjenner til de? Jo, de fleste nettbutikker pleier å være relativt flexible på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå