amelo007 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja hvordan gjør man det egentlig. Jeg lurer, fordi da jeg kjøpte det kom det bare med engelsk stavekontroll. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kjøp det her: http://buy20.trymicrosoftoffice.com/buyus/...p;culture=en-US Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) KJØP DET!? herre..det er dårlig.."trengte" dette selv never mind..fikk "tak" i det Endret 27. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ja hvordan gjør man det egentlig. Jeg lurer, fordi da jeg kjøpte det kom det bare med engelsk stavekontroll. Takk på forhånd! Kjøpte du programmet i Norge? Isåfall er det pussig du ikke fikk med norsk stavekontroll. Endret 27. januar 2008 av miCro Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 han har vell skaffet det på en "ulovlig" måte=) du kan laste ned openoffice og installere det. etter på laster du ned stavekontroll for openoffice og installerer det. Lenke til kommentar
amelo007 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 han har vell skaffet det på en "ulovlig" måte=) du kan laste ned openoffice og installere det. etter på laster du ned stavekontroll for openoffice og installerer det. jeg kjøpte det i norge på elkjøp. kosta 3900 kr. jeg støtter ikke piratkopiering. jeg har ringt og spurt hva som var galt, fikk ny office 2007 to dager senere. takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja sa ikke at du hadde lastet det ned. at du kansje hadde skaffet det på en ulovlig måte. men hvorfor laget du en tråd om det siden du fikk ny ? :S Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er vel rimelig å anta at han lagde tråden før han fikk erstattet Office. Bra det ordnet seg! Lenke til kommentar
amelo007 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 ja sa ikke at du hadde lastet det ned. at du kansje hadde skaffet det på en ulovlig måte. men hvorfor laget du en tråd om det siden du fikk ny ? :S hvilken annen ulovlig måte finnes det egentlig da? Har bare hørt om å laste den ned fra noen kamerater på jobben, men jeg hadde ikke tenkt til å prøve det ut på office:P Gud veit hva slags drit som følger med i sånt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja sa ikke at du hadde lastet det ned. at du kansje hadde skaffet det på en ulovlig måte. men hvorfor laget du en tråd om det siden du fikk ny ? :S hvilken annen ulovlig måte finnes det egentlig da? Har bare hørt om å laste den ned fra noen kamerater på jobben, men jeg hadde ikke tenkt til å prøve det ut på office:P Gud veit hva slags drit som følger med i sånt ja, det er sant du kan jo risikere å få med excel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå