Gå til innhold

Hvordan få norsk stavekontroll i Word 07?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja hvordan gjør man det egentlig. Jeg lurer, fordi da jeg kjøpte det kom det bare med engelsk stavekontroll. Takk på forhånd!

Kjøpte du programmet i Norge? Isåfall er det pussig du ikke fikk med norsk stavekontroll.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
han har vell skaffet det på en "ulovlig" måte=)

du kan laste ned openoffice og installere det. etter på laster du ned stavekontroll for openoffice og installerer det.

jeg kjøpte det i norge på elkjøp. kosta 3900 kr. jeg støtter ikke piratkopiering. jeg har ringt og spurt hva som var galt, fikk ny office 2007 to dager senere. takk for hjelpen uansett.

Lenke til kommentar
ja sa ikke at du hadde lastet det ned. at du kansje hadde skaffet det på en ulovlig måte. men hvorfor laget du en tråd om det siden du fikk ny ? :S

hvilken annen ulovlig måte finnes det egentlig da? Har bare hørt om å laste den ned fra noen kamerater på jobben, men jeg hadde ikke tenkt til å prøve det ut på office:P Gud veit hva slags drit som følger med i sånt

Lenke til kommentar
ja sa ikke at du hadde lastet det ned. at du kansje hadde skaffet det på en ulovlig måte. men hvorfor laget du en tråd om det siden du fikk ny ? :S

hvilken annen ulovlig måte finnes det egentlig da? Har bare hørt om å laste den ned fra noen kamerater på jobben, men jeg hadde ikke tenkt til å prøve det ut på office:P Gud veit hva slags drit som følger med i sånt

ja, det er sant du kan jo risikere å få med excel :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...