Barra-cute Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg kjøpte en jaz piper --64p som på min pc ikke registreres av programmet Jaz piper desk. Jeg har windows XP? Er jeg den eneste med dette problemet? Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har du aktivisert minnebrikken (den interne).. Følg bruksanvisning punkt etter punkt.. Kan være litt tricky første gang. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 er temmelig sikker på hva problemet ditt er. Gå innn i BIOS og finn frem til der du kan stille Parallell port mode (eller tilsvarende) Sett den til EPP/ECP (begge deler) Det er skikkelig dårlig at det ikke står noe om det i bruksanvisning... (kjenner flere som har fått samme prob.) Lenke til kommentar
knut Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har prøvd med det meste under win2k og winxp uten å få det til. Har prøvd med ecp-epp printer uten at det har hjulpet. Men den fungerer flott under winme. hva annet må gjøres? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 du kan jo sikkert laste ned den nyeste versjonen av Jazpiper desk (den nyeste støtter NT OS'er). Grunnen til at jeg ikke får min til å funke på min pc, er at paralellporten har en ressurskonflikt som er "uløselig" Lenke til kommentar
SupremeDalek Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har også samme problem, DESK applikasjonen starter, men vil ikke koble seg til spilleren. Jeg har testet å bytte mellom ECP, EPP, og EPP/ECP både i BIOS, i enhetsbehandling og i selve DESK appl. Selve spilleren sier 'COONECT' når ledningen tilkobles, og paralellporten funker m.t.p. at scaneren min funker på denne porten. Bruker også nyeste DESK hentet fra http://www.jazpiper.co.uk/ og winXP. Har noen funnet en løsning på dette? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 lider av samme problemet. Kjører winXP Er det noen som kan forklare hor man finner dette printer mode i BIOS, jeg har letet på flere maskiner uten hell ??? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-01-08 18:01, GeeZuZz skrev:Sett den til EPP/ECP (begge deler)Det er skikkelig dårlig at det ikke står noe om det i bruksanvisning... (kjenner flere som har fått samme prob.) det står i bruksanvisningen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå