ole1990 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg har en oppgave i utrykkshistorie nå (jeg går andre året på medier og kommunikasjon), hvor jeg skal fordype meg litt i 80-tallets grafiske uttrykk. Men jeg sliter litt med å finne stoff om hvilke stil som preger denne tidas grafiske verker. Jeg skulle også gjerne hatt noen gode eksempler og vist fram. Jeg forventer ikke at noen av dere skriver noen lang avhandling, men det er fint om jeg kunne få en link eller to for å komme meg på rett spor. På forhånd takk Endret 27. januar 2008 av ole1990 Lenke til kommentar
ole1990 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Skulle veldig gjerne hatt et svar jeg. Håper ingen blir sure for at jeg bumper denne. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan finne stoff om det på bokbutikker, feks Tanum. Det er ganske lett egentlig. Farger er som regel sterke, stor kontrast og ikke minst har preget av neon. Det burde du vite, siden du går på M&K. De bruker ofte "klipp og lim" stil i 80tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå