Padrel Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvor kan man beskue og prøve skjermer OG ANDRE DATADELER for den saks skyld? Jeg skal bla. kjøpe en lcd-skjerm, men vil jo gjerne kikke på den før jeg kjøper noe så dyrt. Men jeg kan jo ikke akurat gå på Elkjøp heller, der har de jo bare Simens og Compaqskjermer Jeg har tenkt på en eizoskjerm da Jeg bor i Oslo PS:Denne tråden ble lissom stengt fordi den var feilpostet da, men jeg søker datadeler generelt med lcdskjermer som eksempel, men det er det visst vanskelig for enkelte å forstå Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Komplett : Møllergaten 1, 0179 Oslo Komplett : Stovner Senter 2. et, 0985 Oslo Er sikkert flere databutikker i den byen Lenke til kommentar
Padrel Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Komplett er bra de, men de har jo ikke utstilling i butikkene sine. Med untak av kanskje en pc eller kabinett, pluss et høytalersett. Det jeg tenkte på var en butikk ala Elkjøp, men med varer fra en webshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå