LockBreaker Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei. Jeg er på utkikk etter et gratisprogram som kan erstatte paint. Det må ha de samme funksjonene. Og så bør det være virus/spyware fritt da selvsagt. Noen som kan hjelpe meg? Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Paint.net seiler jo opp som et godt alternativ. Ligger på www.getpaint.net Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Toolbaren min i Microsoft Paint forsvant ser du. Det er derfor jeg må se meg om etter noe nytt. Kan jeg reinnstallere Paint på noen måte? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vis -> Verktøykasse...? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Problemet er at den ikke dukker opp da heller? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://www.getpaint.net/ Birger Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 GIMP er ganske brukbart... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Da bruker jeg Pain NET. Men er det noen som vet hvordan jeg får sånne firkanter som er heldekkende? Dvs at nå man tegner dem på et bilde så blir det inni firkanten hvitt. Eks: (Den typen firkanter, med hvitt inni altså. Ikke kommenter bildet. Det er bar for å illustrere hva jeg mener) Endret 27. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
holvik Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tegn ett rektangel, velg paintbucket og hvitt som farge. Klikk inn i rektangelet. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Problemet er bare at det ikke fungerer på vanlige bilder når man skal redigere. Blir sånn små hakkete. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den øvste modusen lager ein tom firkant (altso kun ei ramme). Den andre lager ein solid firkant. Den tredje lager ein solid firkant med ramme - ramma får fargen som er framgrunnsfarge, «fyllet» den som er bakgrunnsfarge. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Mange takk Torbjørn T. Du løste mine problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå