Tore Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan skal jeg gå frem for å få fjernet firmalogoer å mobilnr å slikt fra lakken uten å ødelegge/ripe lakken...? Jeg fikk høre det var plastikkbassert logoer, men det er vist enskalgs papp det ikke er bare å rive av.. (limet blir igjen) Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan vaske med aceton, eller bruke damp fra en tapetfjerner e.l. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke bruk aceton! Ikke bra for lakken, kjøp deg heller en mildere form for avfetting, og vask grundig. Kan hende på må til med lakkrens eller våtsliping. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Lakkrens må til etterpå ja... Men hvordan fjerne selve reklamen..? Varmluftspistol og tålmodighet....? Ser ikke helt for meg det er bare å vaske de bort... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du får en spes gummirondell, som er til nettopp dette. Bare å frese over med en sånn, og rense og polere etterpå, fort gjort Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tro hva det vil koste om de som satte det på skal fjerne det...? Vet de har utstyret, å erfaringen til å ikke ødelegge lakken... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg ville prøvd Label Off fra Biltema. Har prøvd den selv (ikke på bil), og kan sannelig si den var effektiv! Tror ikke den er noe særlig sterk, lukter i allefall ikke sterk sprit. Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det beste er å bruke ein varme pistol/blåser og då kan du berre rive av ¨logoen¨ og du ødelegger ikkje lakken, det er billig Men du bør polere etter på Eg jobber under bilskade og lakk, så det er det vi gjere her Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har snakket med firmaet som satte det på, å varmluftspistol å en riveteknikk var vist alt jeg trengte... Så skal prøve selv først... Om jeg ikke får det til så kunne de gjøre det for 450kr +m... Wish me luck..... Endret 28. januar 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg fjernet akkurat noe slikt fra en bil på jobben. Varmluft og rive av det værste. Deretter en viskelæraktiv sak, som tok det siste som var igjen. Deretter vaske å polere opp. Eventuelt rubbe om det trengs. Lenke til kommentar
borkri Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 dersom det er vansklig å ta vekk plastikken ville jeg først varme det opp med en sterk føner og deretter rive det av. har en del erfaring med dette. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Jobben er gjort, det gikk veldig fint... Brukte en varmepistol fra jobben, bare å varme å rive... Litt brendte fingertupper før jeg var ferdig, men bilen er fri for reklame... Nå gjenstår bare en skikkelig lakkrens for å få bort "spøkelsesbokstavene".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå