neoman Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hallo jeg er nå lei av de fleste 360 spillene mine og har lyst til å prøve noen arcade spill:P Alså jeg laste ned double dragon og teenage muntant ninja turtles som forsåvidt var helt ok men neppe noe som varer mere en 20 minutter, måten man ikke kan tape gameover eller save irriterte meg. så jeg lastet ned Omega five endelig kunne gitt det ann å tape en utfordring:) men blir for kjedelig å starte new game hele tia så ga det opp og. men så laste jeg ned castlevania SOTN som var helt fantastisk bra. men er snart ferdig med begge borgene nå, og ønsker derfor ett nytt arcade spill eller fem:P så hva jeg er på jakt etter. ett arcade spill som det går ann å save i Som man ikke kan dø ubegrensa ganger. gjerne mission replay men det er ikke nødvendig. skal være sånn att man kan skru av å ta det opp igjen senere og ikke må fullføre hele spillet med en gang. tenker gjerne på noe litt eventyr aktig. kan bare si jeg elska castlevania så om det er noe som kan måle seg eller noe dere tror kan passe meg si ifra. Edit en ting til hørte noe om att man kunne få ett gratis arcade spill pga nedetiden i jula? hvordan gjøres det? Endret 27. januar 2008 av neoman Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det spillet som er gratis er Undertow. Det er bare gratis til og med i dag, så ikke vent til i morgen, da er det for seint. Kan anbefale Carcassonne, Bomberman og Marble Blast Ultra. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Marble Blast Ultra er et must uansett, Cloning Clyde er også ganske morsomt, ellers bør du sjekke ut Mad Tracks! MBU får du for 400 points nå, røverkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå