Gå til innhold

Mørkere skjerm etter login(win2k)

P@rm@nn

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at etter jeg logger meg inn som administrator(det er den jeg bruker som standard) så blir skjermen min litt mørkere. Om jeg logger meg inn med en annen bruker, så blir skjermen ikke mørkere. Den blir heller ikke mørkere i mandrake. Har brukt IBS startup editor for å se hva som starter seg opp ved den brukeren. Det var ingenting som startet seg opp på bare den brukeren. Av det som starter seg opp på lokal(ale brukere) er det ingenting jeg ser som kan ha innvirkning på skjermen, og da burde den jo bli mørk når jeg logget meg på som den andre brukeren også?

Har reinstalert driverene til skjerm og skjermkort. For en stund innstalerte jeg et program som fulgte med hovedkortet mitt, kalt "3deep", som skulle kalibrere skjermfargene mine korrekt. Tror det var etter dette programmet at problemet oppstod, og det er ikke blit bedre etter at jeg avinnstalerte det.

Har:

ViewSonic E790

Geforce 2Ti

Windows 2k(alle uppdates)

Takker for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en stund innstalerte jeg et program som fulgte med hovedkortet mitt, kalt "3deep", som skulle kalibrere skjermfargene mine korrekt. Tror det var etter dette programmet at problemet oppstod, og det er ikke blit bedre etter at jeg avinnstalerte det.

Høres meget sannsynlig ut at dette programmet er synderen. Det ligger vel noe rusk igjen etter det i registeret, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...