aic007 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kjøpte en wii for noen dager siden, men fikk aldri prøvd det siden cd - rommen ble hærpa med en gang jeg puttet CD-en inni. Jeg har sendt den tilbake og vil få en ny en. Så, til det jeg lurte på. Går det an å spille N64, nes og snes spill på wii, og hva må man ha av ekstra-applikasjoner for å kunne gjøre det ? Lenke til kommentar
Woot Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det går ann. Man har noe som heter wii shop channel, hvor man kan laste ned spill til tidligere konsoller. Men det koster litt N64 og snes må man ha en spesiell hånd-kontroller for å spille. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ein kan spele alle spela frå VC (virtual console) ved hjelp av gamecubecontroller eller classic-controller. For å kjøpe spela kjøper du eit "gamingkort" for evt, 10 €, då får du 1000points du kan "handle" for. Eit N64 spel kostar 1000 points, eit SNES spel kostar 800points osv. Spør om det er noko meir du lurer på. Lenke til kommentar
aic007 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Kult. Hvor får man kjøpt gamingkort, og hvor er det disse spillene lagres etter at man har kjøpt de? :!: Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan kjøpe poeng med et betalingskort direkte via menyen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ... eller i butikken/nett (men som regel billigest med visa/mastercard fra shop channel). Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ...og spillene lagres på Wii's innebygde minne, men kan flyttes over til et SD kort om det blir fult til slutt. (men du kan ikke spille de fra SD kort, kun "oppbevare" de der) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du sletter et VC-spill som du ikke spiller lenger, kan du laste det ned på nytt, gratis (da du allerede har betalt for det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå