kim-roger Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 filten i subben min har revnet ved det røret, noen flere som har opplevd dette?? det er litt iriterenes at det kommer små filt biter ut av subben når man spiller høyt.. hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette takker for hjelp :=) Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 ta bort filten? er jo en grund til at filten er det da vet ikke helt ka den gjør men.. så kjedelig vist det blir helt fucka Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) den er der for å beskyte elementet mot fremedlegemer. Ingen fare å ta den av. bare ikke kom borti elemtet med noe skarpt. så går det bra. Endret 27. januar 2008 av Netrum Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vanligvis er filt med på dempning i høyttalerkonstruksjoner, så fjerner du den kan det fort gå utover frekvensresponsen og gi uggen bass, ekle resonanser ved spesielle frekvenser og ubalansert lyd... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ja, fjerner du den er det bare å gi subwooferen til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå