Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

....

Gjest Medlem-148998

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

x-ene mine har som regel sagt så og si alt untatt ting som psykisk helse osv... men de sier som regel kun positive ting, og pumper opp alt med deg som er bra, om de da liker deg.

Dette kan jo både vre for godt og vondt, men har bare hatt positive fordeler. Untatt at kanskje venninene kan bli keene på deg om hun sier alt for mye bra. som at du er kongen i sengen har den største kuken og er utrolig hyggelig 24/7 hehe.

Du trenger vel egentlig ikke å bli bekymret. Tror neppe hun sier noe negativt om deg eller noe som kan virke negativt oven for venninene hennes

Lenke til kommentar

jeg er jente.. og jeg har kjæreste ;) Vet ikke helt hvordan jeg skal si det her, men jeg har i hvert fall to utrolig gode venninner og de vet nesten alt om meg og han. Men aldri i verden om jeg ville fortalt de om penis-str hans hvis han hadde hatt liten tiss!! Er ikke ute etter å være slem mot kjæresten min heller.. Hvis du har et bra forhold med dama di, kan du være ganske sikker på at hun ikke går rundt og sier negative ting om deg, men at hun heller går rundt og skryter av deg og forteller om hvor heldig hun er som har deg osv, osv.. ;)

Er i hvert fall det jeg gjør :love:

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Takk for svar:)

Vet ikke helt hva jeg skal tro, for hun slår meg ikke helt som den personen som vil si alt om folk og plapre i vei om alt mulig.

Og vi har snakket om hva vennene våre spør oss om ( om hverandre ), og venna mine hadde jo spurt meg ting om kroppen hennes, osv..(som jeg selvfølgelig ikke svarer på )

og da sa hun at det var ganske andre ting enn det hun ble spurt om.

Jeg synes jo at ting vi gjør intimt, eller forteller hverandre er noe mellom oss.

Blir ganske lei meg hvis jeg finner ut at hn forteller venninene sine om alt sånt =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...