Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan dere lese om bord i buss/bil?

Boomerang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barn og unge blir sikkert lettere bilsyke, av en eller annen grunn? Jeg har inntrykk av at de fleste vokser av seg dette problemet, selv om det finnes dem som aldri kan lese i fart. Jeg kunne heller ikke lese i bilen da jeg var lita, men det er mange, mange år siden jeg har hatt problemer med det nå. Busslesing har alltid gått greit.

Lenke til kommentar

jeg har aldri hatt problem med være bilsyk, jeg ser på film når vi kjører de svingete veiene fra østlandet til vestlandet(og det har jeg alltid gjort), men det er avhengig av at fattern kjører. Ligger vel i hvordan sjåførens sjørestil er. så lenge det holdes gjevnt tempo, og ikke bremses så mye før svingene så går det bra

Lenke til kommentar
Barn og unge blir sikkert lettere bilsyke, av en eller annen grunn? Jeg har inntrykk av at de fleste vokser av seg dette problemet, selv om det finnes dem som aldri kan lese i fart. Jeg kunne heller ikke lese i bilen da jeg var lita, men det er mange, mange år siden jeg har hatt problemer med det nå. Busslesing har alltid gått greit.

hmm jeg tenker på disse dvd spillerene folk kjøper til ungene for å få de til å holde kjeft... det ser jo ut til å gå bra, det har jeg hvertfall hørt fra folk som har det.

Lenke til kommentar

Jeg blir ALDRI kvalm av å lese/gjøre noe annet rart i bilen. Egentlig sinnsykt kjekt. Søstra mi kan føle seg uvel dersom hun driver med andre ting enn å se på veien. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke. Har heller aldri anerledes... :)

(Satt og leste Ringenes Herre i bilen fr Oslo til Hønefoss en gang, det var skøy)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...