Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan sletter man et emne?

Anbefalte innlegg

Hei! :) For cirka 5 minutter siden laget jeg et nytt emne og en post der :hmm::love: . Jeg fant etterpå ut at jeg hade feilpostet dette. Så nå vil jeg gjerne slette emnet og posten min. Kan noen gjerne fortelle hvordan jeg gjør dette så ville jeg være evig takknemlig. Vil nødig bli bannet og voldtatt for å feilposte osv. Hadde vært surt det! :D Så da får vi alle håpe at vi får svar på dette. Jeg er sikker på at det er flere enn meg som synes det er for-grusomt at det ikke er mer informert om hvordan en gjør dette. Jepp... Da vil jeg si takk for meg og håpe på at noen kan være så vennlige å svare på denne posten slik at jeg kan få vite hvordan man sletter eller evt. flytter sitt eget innlegg. Er dette i det hele tatt mulig eller er jeg helt på blåbærtur her? Jeg håper det er noen der ute som vet svar på dette og som finner det i sitt hjerte å dele den informasjonen meg oss som er uvitende om det emnet. Det er sikkert andre der ute også som føler det som meg. Og vil vite mer om dette.

:p:ph34r::cool:

Istedenfor å lage en ny post nå. Så vil jeg bare si her at jeg skal lage en RuneScape clan. Jeg lurer derfor på om noen spiller runescape og vil være med? Vi er ganske utbredt og vi kaller oss "The Runerz". Synes noen dette høres innteressant ut gå på: http://www.the-runerz.moo.org-ip.com // litt ustabilt domene, men viss dere ikke kommer inn på den siden så kan dere evt. sende en mail for å søke medlemskap. Der må dere legge inn navn på accounten deres og et bilde av stats og equip. Mailadressen er da; [email protected] || Jepp... da som jeg har lagt ut alt det blir alt flott for alle eller enig folkenz? Jeg synes dette har vært en fin dag og vær med i :tease::love::dribble::new_woot: clanen min det blir tufft. Gooday! I said Good Day!

Endret av Siege
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges

For å ta det i rekkefølge:

1) Ein kan ikkje sjølv slette tråder, for å få sletta ein tråd så kan ein rapportere tråden med ønske om sletting, så kan ein moderator slette tråden.

Primært så finner ein løysninga på problemstillinga så er der like godt å skrive det inn i tråden, så slepp nestemanm som lurer på det same å lage ny tråd. For flytting gjelder akkurat dei same reglene.

Rett kategori for slike spørsmål er: tilbakemeldinger om forumet : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179

2) Dette forumet har ei rekke ulike hvoudkategorier, denne som posten ligger i er hardware-kategorien. Spørsmål rundt Runescape hører til i spill-kategorien

Klanrekurttering har sin eigen underkategori i spillkategorien. Venligst opprette ny tråd i den kategorien

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101

Denne kategoristrukturen er til for å ha lettere muligheiten til å lese dei trådane som er interessante for ein sjølv utan å måtte bla igjennom 15000 andre poster som omhandler heilt andre ting (f.eks fotokamera, helsespørsmål, treningspørsmål, forsterkerspørsmål, mediacenter/TV-spørsmål, når ein er ute etter erfaringer for ein spesifikk mobil)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...