Kornfleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Går det ann å forandre nick i EA Skate? Er så misfornøyd med nicket mitt, men gadd ikke å gjøre noe med det og nå har jeg runna det og greier ... Eller er det sånn at på Online mode blir display navnet PSN nicket? ellers så vil jeg bare bli ledd av ... Endret 27. januar 2008 av Heizann Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er PSN-nicket online.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Litt spent på å høre nicket jeg nå Men det stemmer det, PSN-nicket som blir brukt online. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan jo også legge til at når du har ordnet deg et nick, kan du heller ikke skifte det ut. Da må du lage deg en helt ny bruker. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Joo, du skjønner Liquidant, jeg sleit med å finne et nick, så jeg tenkte: "Jeg får ta det første brukbare ordet jeg ser rundt meg!" Så da så jeg ved siden av det lille tastaturet in-game: Sidekick. jaja, så kult ut ved første øyekast, men det ble gradvis et heeeelt mongo nickname... EDIT: Men siden det er PSN nicket som vises, blei jeg aldri så lettet, så da er det vel ikke egentlig så gæærnt likevel da!! :!: Endret 27. januar 2008 av Heizann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå