Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg brukte et steikebrett med vann oppi og en arbeidslampe med ark teipa foran. Slik ble det Personelig syntes jeg det ser kult ut med shyggen. Ønsker kritikk! . Endret 17. januar 2020 av Slettet-GnBeuk Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes at resultatet er så annerledes at alt virker tilfeldig. Hva har du prøvd å oppnå med redigeringen? S/H-bildet er alt for mørkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes at resultatet er så annerledes at alt virker tilfeldig. Hva har du prøvd å oppnå med redigeringen? S/H-bildet er alt for mørkt. Det jeg har prøvd og oppnå med redigeringen er og få bilen til og se mere ekte ut. Hvis jeg ikke hadde redigert bilde så hadde det sett enda mere ut som en vanelig byggesett bil oppå en steikebrett. Kan vise deg det uredigerte bilde senere i dag. ( Er på en annen PC nå ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ser du forskjellen? :!: . Endret 17. januar 2020 av Slettet-GnBeuk Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ser du forskjellen? :!: - Men er det noen som har noe og komme med? Bildene er så mørke at det er vanskelig i det hele tatt å se hva det skal forestille. Litt mer lys må nok til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå