ZannoX Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hey noen som kan hjelpe meg litt her:P hver gang jeg prøver å starte skype så går pcn bluescreen og restarter seg, noen som har peiling på hva som kan være årsaken? det har alltid vært slik:( Lenke til kommentar
657 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når du starter PCen igjen så skal det kome opp ei melding om feilmelding. Visst denne kjem opp så trykk på send feilraptort. Den vil bli sendt til microsoft, du vil få svar på kvifor det skjedde, eller så vil dei prøve å finne svar. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Når du starter PCen igjen så skal det kome opp ei melding om feilmelding. Visst denne kjem opp så trykk på send feilraptort. Den vil bli sendt til microsoft, du vil få svar på kvifor det skjedde, eller så vil dei prøve å finne svar. jeg tror du lever i en drømmeverden ! ( svar fra microsoft på en sendte feilmelding ) Endret 28. januar 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bruker du IE 7? Fikk ogsaa problemer med BSD etter at jeg ganske nylig instalerte skype paa en gammel xp maskin med IE 7.0 Har lest at det ligger en mulig konflikt i en IE Plug-in relatert til skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå