PowerZone Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har netopp fått meg DVD Rom til pc og jeg har prøvd mange forskjellige programmer for å kunne plukke ut kun lyden fra DVD konserter, men jeg finner ingen som klarer det. Har noen noe erfaring med dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har forsøkt AC3decode, som gir WAV fra VOB. Men kvaliteten ble ikke helt bra. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvis du bruker enten SmartRipper eller DVD Decrypter kan du velge å ta ut bare AC3-fila (velg 'demux' eller.no sånt for at den ikke skal havne i en VOB), så kan du evt bruke et AC3-dekoderprogram for å gjøre den om til et annet format, eller beholde den som den er. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Takker for svar! Jeg har prøvd Smart Ripper, men jeg finner ingen mulighet til å lagre noe annet enn VOB. Har prøvd å velge kun den aktueller Audio fila, men allikevel lagrer den som VOB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå