Wiseman Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei Jeg har en HP Pavilion dv 9525eo med Windows Vista Home Premium med et irriterende problem. Hver gang jeg starter opp maskinen så kan det ta opptil 2-3 minutter før det trådløse nettverkskortet + bluetoothen "slår seg på". Så jeg må rett og slett sitte å vente før den kobler seg til routeren og at jeg kommer meg på internett, noe som kan være svært irriterende til tider. Bryteren som du slår av og på nettverkskortet med er alltid på. Alle andre program fungerer fint rett etter oppstarten så det er ikke hele maskinen som henger, det er kun nettverkskortet og bluetoothen. Har søkt på diverse forum, men har ikke funnet noen med samme problemet. Edit: Jeg har også linux installert på denne maskinen og der virker nettverkskortet slik som det skal. Noen her som kan hjelpe meg? På forhånd takk Endret 27. januar 2008 av Wiseman Lenke til kommentar
texaco Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde et lignede problem med nettverkskortet da det tok veldig lang tid etter oppstart før jeg fikk tildelt ip, dette fikk jeg fikset ved å laste ned oppdaterte vista drivere til nettverkskortet. Du kan prøve å laste ned siste drivere fra www.hp.com og se om det fungerer. Hadde osgå problem med at jeg måtte restarte datamaskinen etter hvilemodus for at nettverkskortet skulle fungere. Lenke til kommentar
Wiseman Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde et lignede problem med nettverkskortet da det tok veldig lang tid etter oppstart før jeg fikk tildelt ip, dette fikk jeg fikset ved å laste ned oppdaterte vista drivere til nettverkskortet. Du kan prøve å laste ned siste drivere fra www.hp.com og se om det fungerer. Hadde osgå problem med at jeg måtte restarte datamaskinen etter hvilemodus for at nettverkskortet skulle fungere. Takk for svar! Jeg har installert de siste driverne, men har dessverre det samme problemet fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå